Challenge Ally's Angels

Het is weer de 10e van de maand en voor de trouwe volgers een bekende datum......tijd voor de nieuwe challenge bij Ally's Angels. Simpel als altijd.....alles mag. 

Natuurlijk maakte ik weer een voorbeeldkaartje voor deze challenge en daarbij gebruikte ik een nieuwe mal van Dutch Doobadoo uit de januari collectie.




 Helemaal in de februari LOVE sfeer.....met een ouder Tildaatje deze keer. Ik heb het kaartje dicht gedaan met een lint en daarop een mooie kanten bloem, pareltjes en veertjes.

Gaan jullie weer lekker meedoen met de challenge???

xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje