dutch doobadoo XL kit Sweet Heart

Dutch Doobadoo heeft weer een superleuke XL kit..... Sweet Heart. Nu lijkt het misschien dat deze kit is afgestemd op Valentijnsdag maar dat is dus absoluut niet waar. Het is echt een hele leuke kit voor  kaartjes voor een verjaardag bijvoorbeeld...een verloving, een trouwerij...of gewoon om iemand te laten zien hoe superblij je bent met haar/hem en dat je haar/hem heel lief vindt. Het designteam laat jullie via een bloghop zien hoe je het papier, de stansjes en/of de mal uit de kit kan gebruiken. Jullie zijn op mijn blog gekomen via Mirande en ik ga laten zien wat ik heb gemaakt met de kit.



Ik heb de mal gebruikt om er een soort insteekhoesje mee te maken waarin ik 2 harten kaartjes heb gemaakt. Daarna heb ik het hoesje voorzien van een kanten rouche en gaatjes gemaakt om een lint doorheen te rijgen om het hoesje te kunnen sluiten.


 zoals jullie kunnen zien heb ik de stansjes en tekst gebruikt van het stansvel uit de kit...aangevuld met wat eigen frutseltjes.


Aan de buitenkant heb ik nog een hart-tag gehangen waar eventueel nog een boodschap op geschreven kan worden.


Dan ga ik jullie nu doorsturen naar

TINEKE

en wens ik jullie heel veel plezier en inspiratie bij de andere DT dames.



Reacties

  1. Heel mooi dit romantische kaartje Plony, super mooi in deze hartvorm...en leuke details erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantische kaart en toch leuk voor jong en oud.
    Lief die kleurtjes en een mooie mal.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje