working 9 to 5

 Met de shape art Janneke mal ( 470.713.206 ) van DutchDoobadoo maakte ik een gezellig kaartje waarop mijn Tildaatje van Magnolia druk aan het werk is met de stofzuiger. Een leuke mal waar je kaartjes mee kunt maken in alle stijlen.


Ik heb de basis gemaakt en daarop een 2e laagje gedaan met een rest papier uit mijn restjesbak. Zo maak je nog eens iets op tenslotte. Ik heb een stansje uitgedraaid met een randmal waarvan ik echt het merk niet meer weet. Het is ook niet belangrijk want je kunt tenslotte ieder randmalletje gebruiken zoals ik dat gedaan heb. Doormidden knippen en aan beide zijden een stukje van gelijke maat tussen je basispapier en je designpapier lijmen.

Mijn afdrukje heb ik ingekleurd met copic markers en op een stukje cardstock gedaan. Beetje inkt langs mijn plaatje en beetje gesso langs het cardstock en met een tekstje, bloementoef en een strik mijn kaartje afgemaakt.

Als ik een kaartje zoals dit verstuur, doe ik er altijd nog een standaardje bij. Zo leuk om je kaartjes neer te kunnen zetten.

Fijne dag allemaal.



Reacties

  1. Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk model Plony en heel mooi de kanten mal aan de bovenkant.
    Sweet kaartje en als ik magnolia zie....tja moet ik nu ook maar eens gaan stofzuigen, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nieuwe mal van DDBD en jouw kaartje is weer enig.
    Een magnolia die ik nog niet kende.
    Ontzettend leuk en heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje