Kaart voor Henriëtte

Ik heb nog zoveel kaartjes om te laten zien maar het komt er af en toe gewoon niet van. We zijn druk aan het klussen in huis, passen regelmatig op de kleinkids, ik heb mijn DT opdrachten enz. enz. Jullie kennen dat vast allemaal ook wel. Tussen alles door wil ik ook heel graag dingen maken voor mezelf....gewoon omdat ik het leuk vind. Binnenkort komen er diverse kaartjes voorbij met ingekleurde digi's.... gekregen in de FB groep van Tiets. Ik doe niet vaak meer mee met challenges maar deze keer vond ik het toch wel weer eens leuk en de digi's kleuren vind ik nog steeds ontspannend. Dat later dus....nu eerst een kaart die ik heb gemaakt voor Henriëtte die binnenkort jarig is. Ze heeft hem al ontvangen. Ik verstuurd maar op tijd want met de post van nu weet je het allemaal niet zo goed meer. Binnen is maar binnen.


 



Henriëtte is heel blij met de kaart en daar doe je het tenslotte dan heel graag voor.

Fijne zonnige dag allemaal.....en weer tot snel. xxx Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje