Fav.papers

 Goedemorgen allemaal.....

Wat een regen valt er hè, echt niet normaal meer. Morgen is onze oudste zoon jarig en ik kan me niet herinneren dat het zo koud was in de tijd van zijn verjaardag. Ik hoop toch dat het snel gaat veranderen want lekker naar buiten hebben we nu juist zo nodig. Leuk wel dat we nu eens over iets anders kunnen zeuren dan over corona hahaha. We zijn wél Hollanders natuurlijk.... een beetje klagen hoort erbij.

Ik heb vandaag nog weer een kaartje voor jullie waarop ik Stamperia Designpapers heb gebruikt....absoluut mijn favoriete papier.




Ik kan oprecht genieten van mooi designpapier maar zet er ook zonder problemen de schaar in hahaha. Je koopt toch ook geen nieuwe jas om in de kast te hangen??? Ik koop het om te gebruiken en dat doe ik met heel veel plezier.

Fijne dag allemaal....maak er het beste van....het is niet anders. Na regen komt zonneschijn zullen we maar hopen. xxx Plony

Reacties

  1. Helemaal mee eens hoor Plony, mooi papier moet je gewoon gebruiken en wouw kijk eens wat een beeldige kaart je ermee hebt gemaakt!!! Alvast van harte gefeliciteerd met je oudste zoon en ja dan kun je goed onthouden wat voor weer er ieder jaar is. We zullen maar zeggen we houden het te goed en dan klagen we weer dat het te heet is whahaha! Fijne pinksterdagen met elkaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje