Ally's Angels #49

Daar ben ik nog een keer vandaag met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Ally's Angels. Jullie weten inmiddels wel dat alles mag bij Ally en dat maakt het gemakkelijk om iets te plaatsen bij de challenge.

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor een heel lief hobbymaatje en ik hoop zo dat ze hem heeft ontvangen want ik moet hem toch écht plaatsen nu hier. Kaart dekt niet helemaal de lading.... Ik had een leuk patroontje van Tiets gezien en deze creatie nu maar eens van mijn to-do-lijstje afgestreept, Het was nog best een hele klus en ik moest opschieten met verzenden dus de kaart ging zo ongeveer met de lijm nog nat op de bus. Misschien moet ze alles er zelf wel weer opplakken haha....maar de bedoeling was best goed hoor.


 






Zo...dat waren wel een paar foto's hè maar ik hoop dat het een beetje te zien is wat ik heb gemaakt. Nu wacht ik maar wanneer de kaart op zijn bestemming is.

Veel plezier met de challenge bij Ally's Angels

Reacties

  1. Jouw zomerstand valt vergeleken met mij nog wel mee hoor Plony, hihi dit las ik in je vorige post.
    Ik dacht moet nu toch maar weer eens wat laten horen na 2 maanden. Ik ben ook zo'n zomer mens en als het even kan dan ben ik buiten, maar dat weet je wel hè! Ik heb wat gast kaartjes gemaakt ( nog plaatsen) maar daar hield het wel mee op, kan gewoon de flow niet vinden! Je hebt een heel leuk boekje gemaakt en ja ik maak ook wel eens iets van Tiets, ze legt het heel duidelijk uit en ja altijd meer werk als een kaart maar wel heel erg leuk toch? Ik heb fijne vakantie gehad...eigenlijk neem ik het er nog steeds van zodra ik vrij ben van mijn werk, geniet van alle leuke dingen en het buiten zijn! Heel leuk om al je foto's te zien en gaaf gedaan!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje