Hieperdepiep voor Caspertje

Ik sta echt in zomerstand wat de hobby betreft...ik doe het hoognodige maar veel verder kom ik ook niet. Geen idee of ik steeds de verjaardagskaarten voor de kleinzoons heb laten zien maar deze is gemaakt voor Casper die afgelopen zondag alweer 5 kaarsjes uit mocht blazen. Onze vrolijke boef is helemaal gek van Sonic de Hedgehog dus oma moest natuurlijk even op zoek naar een passend plaatje.Best lastig soms die kinderkaarten maar we doen ons best.


Gelukkig was ons kereltje er superblij mee dus weer een missie geslaagd.

xxx Plony

Reacties

  1. Plony, ik begrijp dat deze kaart voor jou waarschijnlijk een uitdaging is! deze kleinzoon, zou waarschijnlijk krulletjes en kantjes minder leuk vinden! Ik vind deze kaart zeker geslaagd
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje