kleuren met mijn copics....

 Ik heb weer diverse stempelafdrukjes ingekleurd met mijn copic markers. Het is zo heerlijk om te doen en de kaartjes die ermee gemaakt kunnen worden zijn ook heel leuk....Je hoeft niet altijd een gekocht plaatje te gebruiken om een leuke kaart te maken. Ook hier geldt natuurlijk dat niet iedereen van dit soort plaatjes houdt maar dat blijft natuurlijk smaak gebonden. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en het kleuren blijft absoluut 1 van de favoriete dingen op mijn lijstje. Heerlijk.


Fijne dag allemaal....xxx

Reacties

  1. Prachtig en ik vind je kleurwerk altijd heel geweldig
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart en je stempel ook leuk , mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem prachtig en of jij nou kleurt of een gekocht plaatje hebt gebruikt, ik hou ervan.
    xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje