Tijd voor een kaartje

 Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuw kaartje op mijn blog.....dus dat ga ik dan maar regelen....




Met veel spulletjes weer van Syta...en ook dingen die er al heel lang lagen om gebruikt te worden. Soms moet je gewoon eens je bakjes en lades doorspitten wat je allemaal nog hebt. We zijn echte verzamelaars hahaha.... Gisteren naar de beurs in Rijswijk geweest en daar is natuurlijk weer van alles nieuw aangeschaft...voor bij de verzameling hahaha. Het was wel heerlijk om gezellig te kunnen snuffelen en te kunnen kletsen met mensen die je nu jaren niet gezien had. Ik hoop maar dat dit het begin was van de goede kant opgaan.... we zijn er wel allemaal klaar voor...voor het oude normaal.

Fijne dag allemaal....xxx

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart , en wat weer leuk om naar de beurs te gaan. Niet geweten dus wat gemist.
    Lees wel dat er al meer beurzen beginnen dus krijgen weer genoeg kans.
    Lijkt me ook heerlijk weer lekker neuzen in de bakken..
    Ga het toch maar even over hebben met Gerie.
    Mooi kant en bloemen op je kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk altijd weer om naar jou creaties te kijken.
    Super gewoon en kijken kan ik, ik volg je overal hahaha.
    Liefs Bianca X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje