we gaan gewoon door met kerst...kerst...kerst

 Vandaag maar weer een kerstkaartje, gemaakt voor Syta met haar mooie spulletjes. Voor wie het leuk vindt..... volgende week vrijdag zit ik bij Syta aan de kraam en kun je een "Plony kaartje" bij mij maken tijdens de KGK in Den Bosch. Donderdag ben ik ook in Den Bosch maar dan om lekker met mijn dinnetje rond te snuffelen. Wie weet zie ik je nog wel.... Wel roepen hoor want ik herken nooit iemand in het "wild" .... hahahaha.


Fijne dag allemaal...... xxx

Reacties

  1. Het zijn toch gewoon kleine kunstwerkjes om te zien jammer dat ik je vrijdag niet kan zien in de kraam bij syta maar wie weet komen we elkaar donderdag op de beurs wel tegen. Zou leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje