happy anniversary

Goedemorgen allemaal,
We zijn weer terug van een heerlijke vakantie met heeeeel veel quality time met onze kinderen en kleinkinderen. De komende maand zal ik opnieuw veel weg zijn dus kaarten maken zal mondjesmaat zijn. Een mens kan tenslotte niet alles tegelijk hè hahaha.
Ik had al even problemen met mijn laptop en die ging dus kapot...je kon erop wachten. De kaarten die nog in mijn mapje stonden om te laten zien zijn dus even niet meer bereikbaar maar....er is altijd nog FB en Instagram...daar stonden ze al wel. De kaart die ik nog wel kom laten zien is er 1 gemaakt voor mijn zus en zwager die onlangs 41 jaar getrouwd waren.
Na deze kaart gaan we dus gewoon door met de nieuwe kaartjes die gemaakt worden...en die zullen ongetwijfeld worden gemaakt...ergens...in de tijd die er is hahaha.
 

 Fijne dag allemaal...xxx Plony


Reacties

  1. Een hele mooie kaart voor een bruidspaar, die 41 jaar geleden in het huwelijks bootje stapte.
    Druk Druk Druk , ja dan moet je iets laten en het kaartjes maken is geen moeten.
    Plezierige week verder, en als je naar de krea doe ga veel kijk plezier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Plony.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje