dat is even geleden...

 Hallo allemaal, dat is even geleden zeg.... Ik ben veeeeel weggeweest en ik ben nu nog steeds weg. We bevinden ons op dit moment in Duitsland waar we genieten van de rust en de natuur . Arie en ik saampjes deze keer...maar natuurlijk wel met onze Lizzy erbij. Die geniet zeker net zo hard als wij. Nog een paar daagjes, dan zit het erop en dan gaan we ons thuis in de kerstsferen storten. Ook daar heb ik superveel zin in...mede door de vele kerst dingen die in Duitsland ervoor zorgen dat mijn handen al gaan jeuken om de kerst er thuis in te gaan brengen. Ik heb het een en ander aan hobbyspulletjes meegenomen naar ons mooie plekje hier en daarvan heb ik diverse kaartjes gemaakt die ik nog ga laten zien hier. Niet de meest ingewikkelde...roeien met de riemen die je mee hebt op vakantie.

Hier komt het eerste kaartje....

 
Ik ga nu weer wat regelmatiger iets plaatsen dus...tot snel.
xxx Plony
 
 


Reacties

  1. Prachtige kaart en geniet nog van de laatste dagen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje