2022....daar zijn we dan

 Goedemorgen allemaal.... Daar is ie dan...het nieuwe jaar. Ik wil jullie allemaal een geweldig mooi jaar wensen, een jaar waarin heel veel wensen uit mogen komen, een jaar dat ons terugbrengt naar ons oude "normaal" en bovenal een gezond nieuw jaar. Ik dit jaar hoop ik jullie heel veel creatiefs te mogen laten zien en daarmee begin ik dan ook maar gelijk. In de FB groep Vintage and more is zoals altijd een nieuwe challenge gestart en dit is mijn vintage voorbeeld voor deze maand waarin je alles mag maken om mee te doen.... als het maar vintage is. Voor mij is dus met deze creatie de kop er weer af.....op naar nog veel meer van wat ik zo graag maak.



 
xxx Plony

 

Reacties

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar Plony, dat het maar een gezond en creatief 2022 mag worden. Je begint het jaar al goed met deze lieve lollypop, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Plony en wens je het allerbeste voor 2022.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje