Ally's Angels challenge

 Ook Ally's Angels gaat lekker door in het nieuwe jaar. Een challenge zoals altijd waarbij alles mag. Ik maakte een inspiratie kaartje als DT lid en ben al helemaal in de sfeer van de liefde.... Die maanden kunnen me niet snel genoeg gaan....op naar februari....maart.....lente.... Als het dan toch geen winter wordt dan maar snel het voorjaar. Dit kaartje loopt vast vooruit op valentijnsdag. Dit magnolia stempeltje zat bij mijn laatste aanschaf en ik ben er gewoon maar vast lekker mee aan de slag gegaan. Gewoon omdat het kan....hahahaha

Doen jullie weer gezellig mee bij Ally's....????

xxx Plony


Reacties

  1. Net mijn kaartje geplaatst daar! Jij hebt weer een prachtig exemplaar gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Plony.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt.
    Laat de lente maar komen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje