vintage voor Gerie

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag is Gerie jarig en natuurlijk is er een kaartje naar haar toe gegaan. Ik had deze creatie al gemaakt en dacht hem al te plaatsen hier op mijn blog, daarom had ik er een andere tekst opgelegd zodat ze niet zou zien dat dit voor haar was hahahaha. Achteraf ben ik er niet toe gekomen om te plaatsen....nog beter natuurlijk want nu wist ze zéker niet wat er door de brievenbus zou komen....zonder deze tekst uiteraard.

Gerie hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een hele fijne dag van.xxx


 

 


Fijne dag allemaal....xxx Plony


Reacties

  1. Wat een pracht van een creatie , heb het net van dicht bij bewonderd.
    Mijn creatie persoonlijk gegeven , en alle kaarten daar bekeken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel beeldig Plony, ik heb je al gemaild en het is zo mooi in deze vintage sfeer!
    Al die mooie kaartjes maken mijn verjaardag heel, heel leuk! De visite is vanmorgen geweest 3 mensen....ppffftt dat was marathon lopen,...lol. daarom nu tijd om bij jullie aan te wippen!
    Enorm bedankt voor deze BJOETIE ik geniet er heel erg van Plony!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje