KGK den Bosch

Goedemorgen allemaal.... even uitrusten van twee hele leuke dagen in Den Bosch. Bij Syta mocht ik gezellig met bezoekers van de beurs kaartjes maken. Vrijdag liep helemaal in de soep door de inmiddels wel bekende storm Eunice. De beurs sloot om half 1 al en er werden natuurlijk geen kaartjes gemaakt. Iedereen wilde de tijd die er was optimaal gebruiken voor de beurs zelf en dat begrijp ik volkomen. Gisteren was het gelukkig wel gezellig druk bij mij aan tafel en kon er worden gekozen uit de volgende twee kaartjes om te maken.



Wat was het leuk en wat was iedereen enthousiast. Ik heb er zelf ook enorm van genoten. Het is een feestje om bij Syta en Theo te mogen staan. Nu even bijkomen en maar een poosje aan de knutsel vandaag ....het is er weer voor.

Fijne zondag allemaal....xxx Plony

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje