Een canvasje voor Scrap-Unlimited

 Vandaag heb ik voor jullie een canvasje bewerkt met hele mooie spulletjes van Scrap-Unlimited. Het is een canvasje geworden met een heeeeel klein beetje mixed media touch.... ik zal het laten zien...


Wat ik heb gebruikt zijn o.a. de volgende items uit de shop van Scrap-Unlimited:

Van de ITD collection het papier Linnen and Lace

Chipboard een opengewerkt frame,  takjes en een ansichtkaart 

Rozen in twee kleuren

 jute bloemen

een filigraan corner

en twee kleuren Old fashion ribbon


 Bij Scrap-Unlimited kun je ook hele mooie vintage afbeeldingen vinden.


 

Ik heb mijn canvas een extra vintage uitstraling gegeven door het gebruik van Distress Ink, Gesso en een stencil met structuurpasta.

Zo maak je voor jezelf een leuke decoratie en combineer je de dingen die je leuk vindt.

Fijne dag allemaal.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje