reminder V&M

 Vandaag is het mijn beurt voor de reminder in de FB groep Vintage and More. Het thema deze maand is : vlinders fladderen op je kaart/creatie. Ik maakte een vintage kaart en gebruikte daar ook mooie spulletjes van Scrap-Unlimited bij, die zal ik onder de foto's benoemen met een link.




Ik heb een vintage afbeelding gebruikt waarvan je er diverse >>> HIER kunt vinden.

De prachtige bloemen vind je in heel veel soorten >>> HIER terug.

Filigraan hoekjes >>> HIER

Old fashion ribbon >>> HIER

Chipboard in diverse uitvoeringen waaronder brieven >>> HIER 

Scrap papier van ITD >>> HIER

 

Fijne paasdagen allemaal.... xxx 

Reacties

  1. Een prachtige kaart en mooi in deze kleuren combinatie.
    Wens jullie een gezellige paasdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje