Vintage/shabby chic

 Goedemorgen allemaal,

Wat is het weer heerlijk zonnig en zo mooi ook nu buiten. Ik houd van het voorjaar met alle frisse kleurtjes. Als we aan het fietsen zijn dan stap ik regelmatig even af om wat foto's te nemen. Je hoeft niet naar het buitenland om mooie natuur te zien .... ook je eigen omgeving is prachtig.

Ik kwam eigenlijk om een kaart te laten zien hahaha.... dus dat doe ik dan ook maar. Vintage/shabby, ik denk dat dat wel een prima omschrijving is...


En dan wens ik jullie een hele fijne dag..... xxx Plony

Reacties

  1. Prachtig gedecoreerde kaart Plony. En inderdaad, er valt in nederland ook heel wat moois te zien en te fotograferen. Zelf maak ik ook graag foto's wanneer ik wandel of fiets.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje