een stempel met een foutje

 mijn nieuwste Magnolia stempeltjes vertoonden na het stempelen allebei een foutje. Ik dacht eerst dat ik scheel keek hahaha...maar er waren hier en daar dubbele lijntjes te zien en dat geeft een vreemd effect. Gelukkig krijg ik nieuwe toegestuurd en die zijn ook al onderweg dus dat komt goed. Tóch dit afdrukje gebruikt en het zo goed mogelijk geprobeerd weg te werken. Ik denk dat je, wanneer ik niets had gezegd, het misschien niet eens had gezien.


Fijne dag allemaal...xxx Plony

Reacties

  1. Nou super kaartje hoor goed weggemoffeld je ziet er niets van!
    Fijn dat je nieuwe heb gekregen !
    Fijne dag groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Plony je kaart. Ik zal je zeggen of het is nog te vroeg hier hahaha, maar ik kan het niet zien, heb de foto nog uitvergroot. Maar wel fijn dat je nieuwe hebt gekregen, want goedkoop zijn ze niet.
    En ze blijven zo enorm schattig de magnolia;s.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje