scrap album

 Goedemorgen allemaal.... Gisteren mocht ik weer een jaartje ouder worden en wat een prachtige kaarten heb ik daarvoor weer gekregen. Het blijft ieder jaar weer bijzonder om de enveloppen open te mogen maken en te bewonderen wat er is gemaakt en hoeveel werk en liefde daarin is gestoken. Ik bof toch maar. Nu gaan we weer lekker over tot de orde van de dag en ik laat jullie vandaag weer een pagina zien uit mijn scrap album. Heerlijk om af en toe je eens uit te leven en iets moois te maken met de mooie spulletjes die je hebt. Ook wat dat betreft ben ik toch maar een bofferd....




Het prachtige papier is trouwens van Margareth Mycraftime...voor wie dat graag wilde weten.

Fijne dag allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. leuk dat je zo verwend bent met kaartjes maar ook vast wel cadeautjes.
    Weer een prachtige pagina in je scrap album .
    Prachtig papier , een mooie kleuren bij elkaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje