beetje winter op mijn kaart..

 Steeds twijfel ik eraan om nog dingen te plaatsen op mijn blog aangezien ik er zelf verder niets meer mee doe . Ik kan zelf bijna nergens meer op een blog komen zonder dat mijn virusdetectie op tilt slaat....Ik kan ook niet reageren onder de berichten....wat ik ook probeer. Ik was er dus al even klaar mee en twijfel dus al even om hier nog door te gaan. Toch plaats ik nog steeds maar wat kaartjes af en toe want als ik kijk bij de statistieken dan zijn er nog elke maand zo'n 5 á 6 duizend kijkers op mijn blog. Misschien vinden die het toch gewoon nog wel leuk om mijn kaartjes te zien...dus....hier weer een nieuwe.....voor wie er na alle jaren nog steeds van geniet.


Dankjewel als je bent wezen kijken en....een fijne dag allemaal.

xxx Plony

Reacties

  1. Hoi Plony

    Superleuke kaart en ik twijfel ook elke x weer wel of niet verder met bloggen want ik heb maar een aantal vaste bloggers die reageren maar dat is op een hand te tellen zo jammer.
    En ik krijg ook bij velen een waarschuwing als ik reageer met mijn blognaam Cinderella.
    En vanaf de mobiele tel is het ook vaak lastig om te reageren dan doet ie dat vaak onder anoniem raar dat blogger maar het blijft ook wel weer leuk om te kijken op andere bloggen .
    Fijne zondag avond
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje