fijne verjaardag

Binnenkort een jarige in de kennissenkring en voor haar maakte ik een kaartje met een mal van Dutchdoobadoo. Ik gebruik de mallen nog steeds heel graag...je hebt een leuk modelletje en de kaarten hoeven ook niet persé dubbel te zijn vind ik. Dat scheelt verzendkosten want tsjonge....wat is post nl veel gaan rekenen voor het versturen van een kaartje. Maar ach....alles is vreselijk duur geworden dus ze zijn geen uitzondering bij de posterijen. Terug naar mijn kaartje...... Ik heb Lemoncraft papers gebruikt op de kaart en natuurlijk de nodige frutsels.....dat is nog steeds niets veranderd hoor hahaha.
Fijne dag allemaal....xxx


Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

en nog een verjaardagskaartje