Vintage and More challenge

Goedemorgen..... dankjewel voor de lieve reacties die jullie hebben achtergelaten om mijn eerste post weer op mijn blog. 

Leuk om te lezen dat jullie het wel kunnen waarderen als ik hier weer iets plaats dus dan ga ik dat maar weer wat vaker doen.

Vandaag is weer het begin van een nieuwe maand en waar we nog maar af en toe een challenge hielden in de vintage groep op FB gaan we dat nu weer maandelijks doen. Er zijn nog steeds heel veel mensen die vintage kaarten heel leuk vinden en die graag vintage kaarten maken. We doen dus nog maar gewoon lekker wat we al zo heel lang doen..... waarom niet...

Mijn aftrap van de challenge is deze kaart.... vintage zoals ik er al heeeeeel veel heb gemaakt.


Fijne dag allemaal.... xxx 


 

Reacties

  1. Ach wat een schatje Plony!!
    Jij bent toch echt wel DE vintage-queen wat kaartjes betreft.
    Mooi plaatje en die grote bloem erbij, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Plony.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Plony. Ik hou ervan, maar maak ze eigenlijk niet meer, maar wie weet ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

en nog een verjaardagskaartje