Sherri Baldy's Besties

Zoals jullie weten is kleuren ook 1 van mijn passies en of het dan met potloden is of met markers.... het maakt mij niet uit. Ik heb in verschillende teams van Sherri Baldy gezeten maar had de laatste jaren niet heel veel meer van haar gekleurd. Nu heeft ze zulke gave digi's uitgebracht dat ik er een paar heb aangeschaft en ingekleurd met copic markers. Hele gedetailleerde plaatjes dus je bent er wel even zoet mee maar het is zo leuk om te doen....




 

Wat kun je toch zoet zijn met een paar stiftjes hahaha....

Fijne zondag allemaal.

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

It's candy-time!!!!!!!