Special day.....

Goedemorgen.....

Even weer een gewoon kaartje tussendoor en deze keer met een digi van Polkadoodles.
Jump for joy heet dit schatje en je kunt de digi >>>Hier vinden.


Vinden jullie dit niet een blij kaartje....hahaha.....Ze springt echt naar binnen......
Het gebruikte DP is van de Action.....Ik had een paar vellen van dit blok van mijn dinnetje Riet gekregen maar kwam het blok zelf ook nog tegen in de winkel dus heb nog maar wat extra aangeschaft. Deze is wel heeeeeel erg leuk....en helemaal mijn ding.


De tekst die ik heb gebruikt is ook van een digitaal pakket van Polkadoodles...... toch ook wel handig om erbij te hebben en de tekstjes uit te kunnen printen op de grootte die je nodig hebt.


Verder natuurlijk de kantjes en bloemen.....en de ronde mal is al een wat oudere....die herkennen jullie vást ook nog wel.
Dit was het voor vandaag...... Morgen een nieuwe challenge bij Ally's Angels dus dan zien jullie me weer terug met mijn inspiratie kaartje.

Fijne dag allemaal en heel graag tot morgen.
xxx Plony


Challenges:
https://creationsinpink.blogspot.com/
https://morgansartworld.blogspot.com/
https://scrapfromyourheart.blogspot.com/
http://yourscrapbookplace.blogspot.com/
https://audsentimentschallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. Het is weer genieten...genieten... GENIETEN hier Plony! Die stempels zijn echt gaaf!!! Ik heb even terug gelezen want de spurt zit er weer goed in bij je, hihi Ik las over de dikkere glitter foam en dacht dat het aan mij lag! Had alles op tafel om er mooie kerstbloemen mee te gaan maken, leek me zo leuk, maar werkte voor geen meter! Nou ja dan ga ik er maar letters en teksten mee uit stansen!
    Jij ook een fijne dag! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een prachtige easel kaart heb je gemaakt prachtig, en het meisje springt echt uit de kaart.
    Mooi die kleuren in je favoriete kleuren palet.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt Plony kaartje ... heel leuke digi en de tekst is ook super !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje!!! Is er wel eens een dag dat het je gewoon niet lukt? Dat je dan een geen Plony kaartje hebt :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi weer Plony, lekker vol maar alles klopt, a la Plony! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke polkadoodles zijn echt heel anders als de magnolia!
    Vrolijk kaartje hoor, en fijn dat je nog een blok kon scoren .....nooit genoeg🤣🤣
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woweeeeee super stunning and super gorgeous. Real Wow Factor here.
    Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you. Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh!! Deze is weer heel leuk! En het lijkt inderdaad net of ze van het kaartje springt Heel mooi hoe je het haar gedaan hebt!! Dank je wel voor de leuke reactie op mijn typemachine! Ik heb mijn typediploma nooit gehaald, maar mocht altijd op de oude typemachine van mijn vader typen. Je moest hard aanslaan en dan gingen er soms twee tegelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card!! Beautiful coloring!

    Thank you for joining us at Scrap From Your Heart.

    Jytte, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so sweet and a great design. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag