Feest

Goeiemorgen allemaal, hier ben ik alweer met een nieuw kaartje. Ik had het gisteravond , of eigenlijk vannacht, al af maar kom het nu hier plaatsen. Voor diegene die denken dat ik dag en nacht doorga, dat is niet zo hoor, hahaha maar ik slaap heel weinig dus ik heb hele lange dagen met heel veel uren om te knutselen. Het huishouden wordt ook gedaan hoor, zit daar maar niet over in de war. Ik heb handen die eigenlijk nooit stilstaan.
Ik wil voor ik mijn kaartje ga plaatsen nog even vermelden dat onze Marcel zijn 2e opleiding heeft afgerond. Hij was al leraar biologie en is nu óók leraar wiskunde. Een supertrotse moeder mag dit wel even melden toch?
Dan nu mijn kaartje:
bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ is het feest en dat is ook de opdracht van de challenge  :  FEEST!
Ik was aan het zoeken en kwam toen het volgende plaatje tegen wat ik al heel lang in bezit heb maar nooit gebruikt. Ik dacht daar ga ik een kaartje mee maken maar dat viel me eigenlijk weer tegen. Dit soort kaarten blijf ik moeilijk vinden maar ik ben dan wél zo dat ie gewoon mee gaat doen want ik heb hem ervoor gemaakt tenslotte.
Ben benieuwd naar jullie reakties en ik lees ze natuurlijk met heel veel belangstelling en plezier.
Een fijne dag allemaal, liefs Plony.

Reacties

  1. Hoi Plony, wat een leuk kaartje is dit. Mooi gedaan met dat geemboste kado op de achtergrond. Fijn dat je met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon. Zijn wel 2 heel verschillende vakken zeg!!
    Wat een leuke olifant...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die muzieknootjes geembossed op de doos, erg leuk geheel hoor.
    gr. Liesbeth
    ps. en gefeliciteerd met je zoon, daar mag je zeker trots op zijn hoor, daar zijn we ook moeder voor toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon en of je daar als moeder trots op mag zijn!
    Je kaartje ziet er weer heel erg leuk uit.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony je mag zeker trots zijn het is toch geweldig als de kinderen die je op de wereld hebt gezet het zo goed doen.En ik vind je kaart weer super groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat je zoon heeft doorgeleerd en ook dit heeft gehaald, als ouders zijn we daar toch super trots op! Hoewel mijn kinderen bij lange na nog niet zo ver zijn, lol!

    Je kaart is geweldig gemaakt! Dat cadeau vind ik super leuk gedaan op de achtergrond.

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoon. Tuurlijk ben je trots op je kinderen, heel normaal.
    Lief dat olifantje bij het grote cadeau!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. meid gaaf zeg wat een lief kaartje
    en tuurlijk ben je een trotse moeder
    gaaf toch gefeliciteerd meis
    liefs,ans xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart zeg, dat cadeautje is helemaal super!!!
    En natuurlijk mag je trots zijn op je zoon, gefeliciteerd hoor!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Gefeliciteerd met Marcel.
    Natuurlijk mag je trots zijn op je zoon.En ja die kaart is ook weer super hoor.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan Plony.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is toch een heel mooi kaartje geworden hoor Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. En je hoeft je nooit te verontschuldigen als je trots bent op de kinderen. Dat is toch gewoon heerlijk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je zoon
    hij kan het maar op zak hebben toch,
    en trots dat mag je zijn hoor. Wat je kaartje betreft, ook deze vind ik super leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony
    wat een lieve en mooie kaart heb je weer gemaakt en je hebt mooie kleuren gebruikt
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd met het succes van je zoon!!! Wees maar heerlijk trots op hem!!!
    En op je kaartje ook hè...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony
    Van harte gefeliciteerd met je zoon ,daar mag je zeker trots op zijn .
    wat een mooie kaart is dt die je gemaakt heb ,echt leuk die bloemetjes en de kleurtjes zo mooi .
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst Gefeliciteerd met het behaalde diploma van je zoon, mag je zeker trots op zijn!
    Je kaartje is ook heel leuk geworden hoor, ik begrijp dat dit voor jou best moeilijk is, ik ben ook meestal wat andere soorten gewend.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je zoon. Je hebt weer een leuke kaart gemaakt. Het cadeautje vind ik erg leuk. Een mooi geheel.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,

    zo'n mooi kaartje met deze lieve Babar op. Gefeliciteerd met je zoon, je mag terecht heel fier zijn.

    Fijn dat je meedoet met de feestchallenge bij AnMaCreatief.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje