Gastdesigner-kaartje


Ja hoor, ik mag hem gaan showen.....mijn kaartje als gastdesigner bij http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/ .

De bedoeling is:



dat je een rijtje uitkiest en dat gebruikt voor je kaart.

Mijn  keuze was : punch/dies.......flowers......ribbon.

Ik vond het reuze spannend want ik kleur met derwent-potloden en dat is natuurlijk heel anders dan al die mooie magnoliastempels ingekleurd met copics  maar er is mij verzekerd dat het een prima kaartje is als gastdesigner-kaartje dus daar heb ik mij dan maar aan vast gehouden.

Nou daar komt ie dan.....dit is het geworden! Ga ook eens kijken op het blog : http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/ en doe lekker mee allemaal!

Reacties

  1. Wat een schitterende GD kaart Plony, jou kleurwerk met de derwent potloden is prachtig! geweldig die plooitjes in haar jurkje. Je kaartje is helemaal Top!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!!
    This card is so cute!!! The tilda is sweet and the colors are among those who prefer even the embellishments are tuned to 100%.
    Hugs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,

    woooouuuuwwww, super mooi.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig kaartje geworden hoor Plony!

    En ook erg mooi gekleurd.
    Je krijg inderdaad nooit hetzelfde effect met copics als met derwent maar het heeft alle twee zijn charmes en dit is zeker een heel mooi 'staaltje' van kleuren met derwent ;)

    ik ga ook eens naar de challenge kijken, lijkt me wel leuk om te doen!

    Veel liefs
    en tot de volgende
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is parchtig PLony en heel leuke kleuren.
    Ik ga eens kijken op het blog.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt, mooie kleuren en bloemetjes en je Magnolia zo perfect ingekleurd. Mooi als je alles wat dikker aanzet, Moooooooi.
    TOP groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schitterende kaart Plony


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou je hoeft nergens aan te twijfelen hoor. hij is gewoon super!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart Plony, heel mooie kleuren, supermooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ziet je blog er al lente-achtig uit:0) Je kaart is weer top Plony! Het kleuren met derwent gaat je goed af!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou hier kan je mee voor de dag komen. Schitterend DT kaartje.
    Mooie layout.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, die is prachtig! De stempeltjes met derwents ingekleurd vind ik persoonlijk nog altijd het mooist!
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart heb je gemaakt als gast designer. ik hou wel van de kleur paars is lekker fris en vrolijk. de vlindertjes op je kaart vind ik ook erg lief

    groet debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart! Prachtig ingekleurd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi hoor, je hebt het echt heel mooi ingekleurd, succes met de challenge!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke kaart!! Schitterende kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo verlegen als de Tilda op het plaatje staat hoef jij niet te zijn met dit kaartje. Super gewoon.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwwww supergaaf zeg !! prachtig !! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zie dat je nu al 21 reacties hebt en ja....dat kan ook niet anders met zo'n kaartje!!! Wat beeldschoon..de rand, het lint de bloementoef en dan nog zo'n schitterend Tildaatje erbij...kortom...geweldig ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwerdiewauw hij is leuk dat is een verrassing voor ons, leuk hoor dat je gastdesigner bent bij magnoliacards challenge het is een snoepie van de week liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is echt prachtig Plony, daar mag je als gast DT best reuzetrots op zijn.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je gast designers schap, en wat een schattige kaart. Je hebt er echt een super werkje van gemaakt!
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony

    Wat een "scheetje"van een kaart, schitterend!!

    lieve groetjes Hanny/Masseuse

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart en je hebt Tilda heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, een plaatje!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een mooie kaart Plony!! Prachtige LO , super leuk met de spelden in het midden en Tilda heb je geweldig gekleurd!! Een super mooie kaart!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge Plony.Ziet er geweldig uit!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje