Happy Anniversary.....

Hoi allemaal, met het weekend weer voor de deur en mijn mannetje een late dienst aan het draaien (mijn man is ambulance-chauffeur) ben ik mijn hobbykamer ingedoken om mezelf bezig te houden, hihihi. Ik heb er moeite mee........grapje hoor, gelukkig verveel ik me nooit.
Als ik eenmaal weer aan de vintage-kaarten heb geroken dan MOET ik daar ook mee verder. Soms denk ik wel eens ik ga alleen nog maar vintagekaarten maken maar aangezien ik nogal wat kaartjes verkoop is vintage alléén géén optie. Je vindt het wat of je vindt het niets. Ik ben er in ieder geval dol op dus hier komt er nog één......

Met deze kaart wil ik meedoen bij:

http://charismacardz.blogspot.com/2012/02/challenge-6-anniversary.html  : Happy Anniversary
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/  : Feest (2e kaartje)

Reacties

  1. Prachtig kaartje en de kleuren zijn perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een mooie kaart op schitterend achtergrond papier!
    Wat zet jij een tempo achter het maken van je kaarten!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Plony. Mooie kleuren en leuk plaatje heb je gebruikt.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww wat een prachtig romantisch kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En deze is ook weer super!
    Gr. Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij hebt de gang erin. Dat kan ik allemaal niet meer bijhouden. Maar wat een moois komt er langs.
    Blijf jij maar lekker op je hobbykamertje zitten, kunnen wij genieten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Plony je bent echt niet te stoppen. Wat een liefje weer...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt weer prachtig Plony,je man heeft wel een zwaar beroep zeg,dus die draaien ook in ploegendiensten groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een romantische nostalgie! Héél mooi Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal geweldig !!! schitterend !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Wat een PRACHTIGE vintagekaart is dit.....ja, jij weet er wel "weg" mee ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is echt SUPER!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, ik ben ook wel gek op vintage, maar alleen nog maar...
    Deze is echt schitterend! Super gedaan.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Succesful vintage effect. Bravo !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week.

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje weer. Leuk dat je nog steeds met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. meid wat een plaatje is dit
    geweldig mooi
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, sorry dat ik niet op elke post van je gereageerd heb, maar de tijd ontbrak me een beetje, deze ziet er ook weer heel mooi uit, hele mooie details en prachtige kleuren.
    Fijn weekend.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, lekker nostalgisch. Hij is weer prachtig. Fijn weekend, groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ga maar gezellig verder met deze kaarten Plony! ze zijn elke keer schitterend en vervelen nooit:0) Dit is ook weer zo'n beauty!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje weer Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige vintage kaart Plony! Heel romantisch in hele mooie kleuren en hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een romantische kaart erg mooi
    groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje, deze kaart.
    Mooie met die prachtige strik en de fijne details een toppertje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card, so much fabulous detail. Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kijk mijn ogen weer uit, ook
    deze is een plaatje om te zien.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony,

    wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt.

    Fijn dat je hiermee meefeest bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh so romantic!!

    Thanks for joining us this week at Charisma Cardz,best of luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi
    I really like your card! The image, colours and layout is gorgeous.
    Thanks for playing along with us at charisma cardz this week.
    Smiles from Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi en romantisch kaartje!
    Wat leuk dat je nog een keer meedoet met de AnMaCreatief feest-challenge...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje