Jij bent mijn teddybeer.......

Even weer iets heeeeeeeeel anders.
Bij http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/  loopt een challenge met als opdracht: maak een kaartje met als onderwerp jij bent mijn teddybeer.
Aangezien ik nog heel veel schattige me2you plaatjes heb dacht ik dat dit wel een mooie gelegenheid zou zijn om er weer eens één te gaan gebruiken.
Met als resultaat.......het volgende kaartje. Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, al jullie opmerkingen worden met plezier gelezen.
Lieve groetjes  , Plony

Reacties

  1. ohhh wat een schatje !! Prachtig !! liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die beertjes toch lief.
    Mooi rustig kaartje is het geworden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig die beertjes
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schattig kaartje Plony en ook bedankt voor je tweede berichtje ik heb mijn eerste jurkje af ik zal kijken of ik hem morgen kan plaatsen,het is nu te donker liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een ontzettend schattig kaartje is dit! ik ben zelf ook helemaal gek op me2you en dus ook op jouw kaartje ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer schattig.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Wat een schatje die Tatty Teddy,
    hier op mijn tafel ligt een dik pakket met allerlei Tatty Teddy spullen, krijg meteen zin om er aan te beginnen.
    Mijn complimenten weer, SUPER.
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig Plony.
    erg leuk plaatje hoor.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer lief en schattig ge-
    worden Ploon. En ik heb het nog
    steeds niet voor elkaar, wat vervelend he.
    Fijne dag, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Plony!
    Leuke afbeelding heb je gebruikt en prachtig gekleurd.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is bere leuk Plony!
    Bedankt voor je delname deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje