Lief........

Hoi allemaal, daar ben ik weer..........welkom aan de nieuwe volgers, leuk dat jullie erbij zijn gekomen en geweldig hoe enthousiast er wordt meegedaan voor de candy. Dit is écht genieten hoor, super!
85 volgers inmiddels dus misschien ga ik de 100 toch wel halen voor 1 april????

Ik ga ondertussen natuurlijk gewoon door met freubelen en deze keer heb ik weer een stempelafdrukje ingekleurd en verwerkt. Er zijn nog een paar blogs waar een valentijnschallenge loopt dus daar ga ik het volgende kaartje nog plaatsen.

Bij http://scrapenmore.blogspot.com/2012/02/februari.html   :  valentijn/liefde
en  http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/                    :  valentijn

Dit is wat ik er van heb gemaakt :



Fijne avond allemaal en liefs van Plony!

Reacties

  1. Wat een super gaaf kaartje Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs gaaf, ziet er prima uit en leuke kleuren ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha ze zijn zo aan het tellen dat ze je kaart helemaal vergeten
    onwijs leuk meis
    echt een lief kaartje mooi gekleurt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Plony!

    Dit is echt weer een prachtige kaart hoor!
    Heel mooi ingekleurd ook hoor dat stempelafdrukje!
    De combinatie van die roze en zwarte roosjes met dan het contrast van het lichtere papier daarachter vind ik heel erg geslaagd!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk.
    Zie ik dinsdag of eerder nog een kaartje van je verschijnen met de post?
    Stuur het antwoord even naar Zussenknutsel@ziggo.nl dan weet ik of ik even me adres moet geven.

    Dikke Zoen van Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een erg mooi kaartje Plony, en je theedoosje met verhaaltje uit je vorige post is ook super!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met deze lieve Tilda.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie is het weer geworden.
    Lieve groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony,
    Wat een LIEF kaartje en zie Tilda daar staan met haar ♥♥♥♥♥♥♥-jes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    leuk kaartje. Ik vind de slinger met hartjes en kraaltjes erg leuk.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan niet achter blijven met mijn reactie wat is het weer een schatje en je hebt het stempeltje héél mooi ingekleurd een schitterende kaart Plony liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony, hier ben ik dus weer stil van....
    Wat een ongelooflijk leuk kaartje!!!
    Hoe kóm je er op....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer heel erg mooi gedaan. Super die slingertjes over de kaart heen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie en originele kaart Plony, Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart. Wat leuk die touwtjes met frutseltjes eraan! Bedankt voor je lieve berichtje en heel veel knutselplezier, Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is zeker een lief kaartje, leuk die touwtjes met frutseltjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wat superleuk gedaan zeg ! leuk die kraaltjes ! Prachtig kaartje hoor, Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is weer een geweldige kaart Plony, leuk dat je meedoet bij Magnolia Cards.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een super mooi kaartje Plony


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kaart bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje