My home....

Wat is het leuk om te zien hoe jullie een poging wagen om roosjes te tellen of gewoon maar te gokken, haha. Dankjewel  Marjon voor de tip om de datum van het bericht in de toekomst te zetten, nu blijft ie gewoon bovenaan staan. Hij staat op 1 april, dat is geen grap hoor! Ik denk dat ik dan nog geen 100 volgers zal hebben maar we gaan eens zien hoever we dan zijn.
Welkom vast aan de nieuwe volgers en ik hoop dat jullie met plezier af en toe eens komen kijken naar mijn "creaties".

Nu een nieuw stukje gefreubel :  een tag!

Hiermee wil ik deelnemen aan de challenge van
http://justmagnolia.blogspot.com/     : make a tag
en van
http://decreatievezebra.blogspot.com/     : alles behalve gewoon

Dit is wat ik ervan heb gemaakt........



Fijne avond allemaal en misschien kom ik straks nog langs op je blog.......liefs,Plony

Reacties

  1. wat heb je dit weer supermooi gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww wat een mooie Tag Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg wat mooi, en wat super ingekleurd!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave tag Plony, mooi gemaakt hoor, leuk dat je meedoet met de challenge van De Creatieve Zebra!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Home Sweet Home is YOUR HOME ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tag en je hebt Tilda mooi ingekleurd Plony.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Challenge is de uitdaging alles ongewoon nou dat is je creatie zeker hij is SUPER.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bescheidenheid in je berichtje Plony, ik denk dat je 1 april ruim 100 volgers hebt hoor, je maakt zo'n mooie dingen, deze ook weer. Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra en succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een erg mooie tag Plony!! En ik denk ook dat je heel vlug die 100 volgers zal halen hoor!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende tag!!! Leuk het sleuteltje erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wat een plaatje van een tag zeg !! schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat ziet dit er heel mooi uit Plony.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo plony
    wat een schitterende label kaart heb jij gemaakt!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke tag, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kom niet af en toe bij jekijken zeg maar gerust elke dag en deze kaart is weer een snoepie leuk he die magnolia stempels groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke tag heb je gemaakt. Heel moi en leuk dat je mee doet aan de Creatieve Zebra. Lieve gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gemaakt hoor!!!!!!!!!!!!!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige tag Plony!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van De Creatie Zebra.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi tag en leuke thema.
    Bedankt voor je deelname aan DCZ.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En ook deze is weer een plaatje geworden.Fijne avond groetjes van ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig mooie tag, Plony.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje