Vrij als een vlinder......

Meisjes wat een reakties op mijn babysokjes, even nog......ze zijn écht zelf gemaakt hoor, haha. Het patroontje komt uit een Hobby Handig van augustus/september 2011, dit voor de liefhebbers.
Dankjewel voor alle lieve berichtjes, het is gewoon te gek!!!
Mijn dag was sowieso niet verkeerd want ik ben random-winnaar geworden bij http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/  en behalve dat ik een prijs heb gewonnen mag ik de volgende keer ook guest-designer zijn......yeahhhhhhhh. Ik vind het allemaal zo gaaf en ook wel een beetje spannend. Ik wist niet wat er allemaal op me af zou komen toen ik in november vorig jaar had bedacht dat ik ook wel eens aan challenges mee wilde doen. Het is werkelijk elke dag een feestje voor mij en dat allemaal dankzij jullie, lieve trouwe volgers. Een dikke Valentijnsknuffel voor jullie allemaal!!!!

Nu over tot de orde van de dag en dat is.....het volgende kaartje.....

Bij http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.com/ hebben ze een sketch voor de lopende challenge,


een eenvoudige sketch en ik heb er dan ook een eenvoudig maar naar ik hoop wel een lief kaartje van gemaakt.
Oordeel zelf maar.....

Reacties

  1. Hallo Plony,

    Van Harte Gefeliciteerd, je verdient het.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en noem dat maar eenvoudig . Hij is prachtig.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd hoor!
    het is geweldig voorje ,en echt van harte gegunt

    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mss voor jou eenvoudig... het is een schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Plony met al dat leuks, deze is ook weer prachtig hoor.
    verdiend hoor al die complimenten.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk allemaal Plony, hopen dat je met deze kaart ook zoveel geluk hebt!Hij is in elk geval heel leuk.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met je winnende kaartje en je gast-dt-schap. Dit is ook weer een lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtige "eenvoudige" kaart.
    Gefeliciteerd met de winnende kaart en succes als gast-designer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony, dit is ook weer een toppertje! Ik cind die vlinder ook heel mooi! En nog gefeliciteerd met je prijs! groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijs Plony en je hebt hem echt verdiend,al je kaarten zijn 1 voor 1 super zo ook deze Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd!
    Voor jou is dit misschien een eenvoudig kaartje, maar ik vind hem heel erg mooi!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de sketch niet zo mooi, vandaar dat ik hem niet wil maken.
    Maar jij hebt er wel wat moois van gemaakt, mijn complimenten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alweer een topper van een kaart en ook de kaart met de babysokjes is zoooo schattig. Gefeliciteerd met je prijs.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje, heel lief! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van harte met je prijsjes en geniet ze:0) Een prachtige kaart heb je gemaakt van de eenvoudige sketch! Mooi die embossingfolders! Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooooooi zeg wow wat lief
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt aan de hand van de schets. bedankt voor je deelname aan EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is inderdaad eenvoudig, maar wel prachtig!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje