Yes I do........

En weer is mijn mannetje aan het werk en dan weten jullie het inmiddels wel denk ik..........ik zit in mijn hobbykamer. Nu is het misschien nog niet opgevallen, hahahahaha, maar.......ik houd van uitdagingen. Bij http://dutchcardlovers.blogspot.com/ zag ik de volgende schets....


pffffff.....even dacht ik ik pas deze keer maar nee........dat doe ik natuurlijk niet. Ik ben er eens even goed voor gaan zitten en dan kom je toch wel weer ergens hoor. Ideale kaart voor in de verkoop-bak want het is écht waar.....niet iedereen houdt van vintage.  Ik begrijp er niets van, hihi.
Nou daar komt ie dan.....


Liefsssssssssss. Plony

Reacties

  1. Dit is een echte uitdaging voor je. Prachtig kaartje!
    En wat superleuk is die hieronder met Me to You!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou niet iedereen houdt ervan, ik vind het een heel mooi stijlvol kaartje geworden. Je hebt de sketch prachtig vertaald.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige uitwerking van de sketch, heel stijlvol.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap werk hoor!!!!!! Toen ik de sketch zag was ik wel héél benieuwd wat je daar mee kon maken en ja....Plony fikst het wel even...
    Leuke kaart!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad niet zo'n alleskansketch, maar je hebt er wel een mooie invulling van geknutseld.
    gr.liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Plony het valt voor jou toch ook niet mee zo'n ongeregeld leven, maar je kan je inspiratie wel goed kwijt op je blog en ik geniet van alles wat je ons laat zien je bent goed heel goed liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kan ook werkelijk van ieder model sketch, een uitdaging maken.
    TOPPIE!!!!!!!!!!!!
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sketch en je hebt hem prachtig verwerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk Plony! Wat zijn die man en vrouw leuk. Mooi de rozenboog en het bosje. Leuk dat je je niet uit het veld laat slaan als je het een moeilijke schets vindt! En top dat je weer meedoet.!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gaat als een speer Plony, de ene na de andere pracht creatie! dit is ook weer zo'n aparte en mooie kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Prachtige kaart, mooi papier en door zo versieringen heeft iets romantisch.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het er prima afgebracht! Mooie romantische kaart met de roosjes en de mooie zachte kleuren. Fijn dat je weer meedoet met DCL!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie romantische kaart Plony!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een prachtige kaart en die kleuren vind ik helemaal geweldig!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje weer Plony!!

    Ik heb vandaag de versatile blogger award gekregen en wil hem graag aan jou doorgeven!
    Hopelijk ben je er blij mee!
    De spelregels staan op mijn blog.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    gr. margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi gemaakt weer plony
    ik zou het met die schets ff niet weten geweldig leuk gedaan
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje, schitterend zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Begrijp ik ook niets van hoor een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt en bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ваша открытка опять красивая и нежная! Все выполнено аккуратно, со вкусом и в полной гармонии! Браво!
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondanks dat je niet zo goed raad wist met de schets, heb je er toch een hartstikke leuk kaartje mee gemaakt! Erg mooi met de boog van roosjes.
    Leuk dat je weer met ons meedoet!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je de sketch prachtig uitgewerkt. Heel orgineel met die rozenboog en leuke details. toppir!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje