Zon, maan sterren en elkaar.......

Pffffffff.........dat is een moeilijke opdracht Jolanda!
Jolanda van http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.com/ heeft weer een nieuwe opdracht bij haar mini-challenge "Liefde is....." maar beslist geen eenvoudige! Toch heb ik geprobeerd een kaartje te maken die aan de eisen voldoet maar.............beslist géén Plony-kaartje. Niet schrikken dus, hihihihi.


Ik ga mijn kaartje ook plaatsen bij http://charismacardz.blogspot.com/   waar de opdracht is:  Love is in the air.....

Komt ie.....


Reacties

  1. Wat een schatje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony

    Vrolijk kaartje, ik kom helemaal in de lente sfeer door de vrolijk kleurtjes.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    Ik doe je het niet zo meteen na! Leuk gedaan meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig en succes met de challenge.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    hartstikke leuk dat je weer meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...
    Je hebt heel erg je best gedaan, ondanks dat je het een moeilijke opdracht vond en het resultaat mag er zeker wezen!! Ook al is het geen Plony-kaartje:0)) Knap gedaan hoor! En ik ben zeker niet geschrokken, haha...het is een schatje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff...dat is idd een moeilijke opdracht. Maar het is je wel goed afgegaan. Prachtig kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Plony,wat heb je toch weer schitterende creaties gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de opdracht mooi vertaald naar dit kaartje. Wat een schattig uilenkoppeltje is dit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt totaal anders dan dat we van jou gewend zijn. Wel lekker vrolijk net als het weer van vandaag.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Plony
    wat zijn ze leuk die uiltjes

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart, leuk die twee uiltjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou......ik ook ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo plony,
    Hele leuke kaart met de uiltjes en alle kleine frutseltjes en ....alles. Ik vind hem gewoon erg LEUK.

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig ben ik niet de enigste die dit echt moeilijk vind maar jij Plony heb er weer iets heel knus van gemaakt Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dat je een prachtig kaartje hebt gemaakt. Soms is het ook wel heel leuk om uit je 'comfortzone' te komen door zo'n challenge. Wel vaak lastig, maar het is je prachtig gelukt.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Plony.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt de afgelopen weer niet stil gezeten, lol!! prachtige creaties, Plony. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem toch wel erg mooi Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi gemaakt hoor, ziet er prachtig uit met mooie kleuren.

    Fijne zondag verder.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card
    Thank you for joining us at Charisma Cardz this week
    Love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A lovely sweet scene! Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a pretty card. Thanks for joining us at Charisma this time and good luck in the draw!

    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous!! Thank you for joining us at Charisma Cardz this week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. love it...goodluck at charisma this week
    hugs Clare x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje