Button's and Bows.....


Goedemorgen allemaal op deze zondagmorgen. De maand april zit er al bijna weer op en wat mij betreft is het een heftige maand geweest maar gelukkig wordt het weer wat rustiger in mijn hoofd. Morgen koninginnedag.......veel plannen hebben we niet maar even over de koninginnedagmarkt lopen en 's avonds ergens vuurwerk kijken zijn altijd wel de vaste punten op koninginnedag.

Vandaag zit ik lekker in mijn hobbykamer want daar is het prima weer voor denk ik zo.
Ik heb als eerste een kaartje te showen gemaakt voor de challenge bij http://justmagnolia.blogspot.com/ en de opdracht was dit keer : button's and bows.
Ik hoop dat iemand mij nu eens precies uit kan leggen wat bows in dit geval inhoudt want de betekenis is volgens mij "bogen " maar als ik de voorbeelden van het designteam bekijk zou je zeggen dat het gebruik van een strik wordt gevraagd. Ik heb het aan de veilige kant gehouden mét een strik en wat "boogjes " . Volgens mij moet het zo goed zijn. knoopjes erbij en ....voilá, hier is mijn deelname aan de challenge.....



Een hele fijne dag allemaal vandaag en morgen een superleuke KONINGINNEDAG en ik hoop op die zon die ons is beloofd.........

Lieve groetjes, PLONY

Reacties

  1. Hallo Plony

    Geweldig, wat een lieve kaart weer en ooo wat vind ik die stempel mooi, jammer dat ik niet kan inkleuren want ik vind deze met dat beertje wel ontzettend lief.....zucht. Wat grappig dat je haar een "oorbelletje" hebt gegeven. En goed dat je het aan de veilige kant heb gehouden met xzowel strik als boogjes, een bow betekent inderdaad ook een strik dus je zit goed hoor, hopelijk win je het, hij is het helemaal waard!
    liefs Hanny
    p.s. het is zeker een heftige maand voorjullie geweest, verdriet en geluk in een maand tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg lief kaartje Plony!

    Inderdaad goed van je dat je het veilig hebt gehouden want bow betekent inderdaad zowel boog als strik, ik zou het op kaartjes ook als strik hebben aangekeken maar zo zie je maar dat iedereen hier andere opvattingen over heeft!

    Ik vind het in elk geval een prachtig kaartje met mooie bogen, strikjes en knoopjes ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje weer Plony scattig met het beertje wat Tilda in haar handjes heeft.En wat koninginnendag betreft ja het word voor mij toch t.v kijken ik kan echt haast niet uit de voeten.Het geeft niet hoor ik verveel me toch nooit.En ik hoop dat de zon gaat schijnen en Mei voor ons allemaal wat rustiger wordt liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, Je kaart is weer prachtig en wat heb je Tilda mooi ingekleurd. Geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Je schrijft "als eerste" ☺☺☺ dus komen er vandaag nog meer kaartje om te beWONDERen.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ziet er zo geweldig mooi uit.
    Heerlijke kleurtjes in een supermooie layout.
    Prachtig gemaakt Plony.
    Succes met de challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief en schattig! Mooi afgewerkt Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mij ben je al een winnaar hoor, ik vind het een toppertje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww, wat een super mooie kaart zeg, prachtige kleuren en een lief stempeltje.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Plony wat een cutie is deze magnolia toch. Schattige bloemetjes, leuk lintje, het is een prachtig kaartje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje! Wat leuk hoe je de strik v h meisje terughaald met de strik ernaast. Wat ben je toch weer super creatief aan het frobelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. druk druk druk
    Deze vind ik ook erg gaaf
    Mooi ingekleurt prachtig dat roze met blauw
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stempel, ik heb hem gisteren ook gekocht zo lief om te zien en die van jou is al zo prachtig ingekleurd, dat heb je trouwens snel onder de knie met de copics super mooi ik doe het je niet na hihihi!
    Groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony,
    Wat maak jij ontzettend leuke kaarten. Nu aan kerstkaarten begonnen? Dat is ook een idee. Ik had mij juist voorgenomen ze eens een jaar niet te maken of alleen naar speciale mensen te sturen. En dan juist met oud en nieuw, even heel anders als anders. Maar vroeg beginnen en er iedere keer 1 maken kan ook. En er dan ook nog heel lang van genieten eer je ze verstuurt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony,

    Het is weer een mooi kaartje geworden.
    Wij hebben hier in het zuiden zo nu en dan van de zon mogen genieten vandaag...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje