geurzakjes.....

Hallo allemaal, even tussen de koninginnedag-feestelijkheden door een kort berichtje van mij.
Ik heb nog een paar geurzakjes gepimpt en daar gaan er waarschijnlijk nog wel meer van volgen want de braderie is pas 12 mei maar ik heb nu al verschillende dingetjes verkocht dus ik moet nog even verder pimpen......vervelend zeg......hihihihihi.

Hier komen er vast een paar...........



en nu gaan we nog even naar het dorp met onze dochter en later op de avond naar het vuurwerk in een naburige gemeente dus tot morgen.
Liefs Plony.

Reacties

  1. Je zakjes zijn mooi geworden Plony en veel plezier in het andere dorp liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke geurzakjes!! En wat leuk dat je al weer wat verkocht hebt. Zo blijf je lekker bezig!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie geurzakjes Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er mooi uit en als ze dan nog lekker geuren ook dan kan het zeker niet meer stuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi Plony!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanwege tijdgebrek heb ik heel wat in te halen op alle blogs. En zeer zeker op die van jou...;-)
    Schitterende kaarten en creaties heb je in deze dagen weer gemaakt!!!
    Enne... ik maak niet voor elk lid van de familie wat hoor! Er zijn er ook waar ik niks voor maak omdat ze zelf wel creatief zijn en ik ook van hen ook niet zoiets krijg. Maar er zijn uitzonderingen ;-)
    Groetjes Tineke
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony

    Wat zijn ze prachtig, mooie moederdag cadeautjes zijn dit, jammer dat ik ze niet kan ruiken hier :P)

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind ze schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat schitterend, ik kan ze bijna ruiken, als ik mijn ogen dicht doe,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie geurzakjes Plony! Prachtig gemaakt en succes met de rest maar dat zal je vast en zeker lukken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie geurzakjes heb je gemaakt. Ben zo benieuwd hoe het zo gaat op de braderie..
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan weer Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie geurzakjes, kan me goed voorstellen dat je er al wat van verkocht hebt.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi, ik vind het niet zo gek dat de verkoop goed gaat als ik al dat moois zie wat je maakt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je geurzakjes zien er super mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je geurzakjes zijn prachtig Plony. Echt van die hebbedingetjes. Helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn ze mooi, hier hou ik wel van
    als er een lekker geurtje inzit (wat ik wel denk) dan ben je er zo weer van verlost op de braderie.
    bij jou in huis zal het nu ook wel lekker ruiken met al die voorraad
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi, maar dat niet alleen, 't gaat nog goed ruiken ook.
    Heb je weer mooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een super leuke gezellige geurzakjes heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje