hetzelfde idee......3 x anders


Het is weer zo'n dag dat ik de stopknop niet kan vinden, haha. Ik heb vanmiddag 3 boekenleggers gemaakt , alle 3 uitgaande van hetzelfde idee maar natuurlijk toch alle 3 weer anders.
Ik wil graag meedoen met deze creaties bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ waar de uitdaging natuurlijk is : maak een boekenlegger.

Voor ik mijn boekenleggers ga showen wil ik graag nog even antwoord geven op de vraag wanneer de Burghse Dag wordt gehouden.......dit is elk jaar op de 2e zaterdag in augustus . Dit jaar dus op zaterdag 11 augustus. Als je er nooit bent geweest.....ik kan het je aanraden hoor, het is ontzettend gezellig.

Dan nu mijn boekenleggers......



Reacties

  1. Wat een schitterende creaties Plony en de kleuren geweldig, ga maar lekker door hoor kunnen we weer allemaal genieten.En als je alle spulletjes straks op je kraampje heb zal het voor de kopers lastig worden om te kiezen Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je spulletjes zijn allemaal geweldig. Je zult het wel superdruk krijgen op de braderie :). Heel leuk hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige boekenleggers zeg en dat zo in vintage stijl.
    Die zijn echt top.
    En bedankt voor je antwoord op mijn vraag,misschien zie je me wel verschijnen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Zonder stopknop is het ook GOED, want je boekenleggers zien er PRACHTIG uit zoals ook je rieten bloem hieronder ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Очень красивые и нужные закладки! В метро читаю и вместо закладки использую проездной билет, но с такой красотой и книга будет интереснее) С теплом. Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet bijna ieder uur kijken bij jou geloof ik. Je bent echt niet bij te houden.
    Zorg je wel goed voor de olifanten of helpen ze jou met het vasthouden van de bloemen en vlinders. hahaha....
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn stuk voor stuk prachtig Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    Wat een prachtige boekenleggers zijn dit.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je boekenleggers zijn prachtig,ze zijn alle drie schitterend.
    Het zijn leuke creaties voor een braderie.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh....... Plony, wat zijn ze MOOI!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via enkele van mijn volgertjes kom ik bij jou op je blog terecht.
    Even rondgekeken en 'k zie hier schitterende creaties staan, vooral je vintage spreek mij enorm aan. 'k Ben dan ook volger geworden, kan ik je nieuwe creaties meteen meevolgen.
    Deze boekenleggers zien er ook fantastisch uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. al zou die stopknop er zijn mag je er niet op drukken hoor, je maakt veel te mooie dingen dus ga vooral zo lekker door, dan kunnen wij lekker meegenieten!!
    ze zijn prachtig Plony, helemaal supers!!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je boekenleggers zien prachtig uit, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony

    Jij zit vandaag zeker in die sneltrein, wat ga je vlug. De bloemetjes staan er erg mooi bij, je bloem is super en deze boekenleggers zijn echt waanzinnig mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn practig Plony, schitterend papier ook gebruikt en mooie stijl.'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende boekenleggers!!! Mooi in het vintage.
    Ook je andere freubels heb ik weer even bewonderd, schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Plony,
    Via anderen kwam ik bij jou terecht. Ik vind dat je leuke dingen maakt en ben je volger geworden.
    Die paarse kaart en boekenleggers zijn erg mooi. Ga je die allemaal verkopen op de braderie?
    Groeten,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je boekenleggers heel apart geworden.
    liefs, marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je gaat als een trein! ook deze boekenleggers zijn weer super!
    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,
    ze zijn heel mooi geworden! Straks heb je te weinig plaats op je kraam voor al die mooie knutsels! Hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze schitterend geworden 3x het zelfde, maar toch heeeeeel anders, prachtig gedaan hoor.
    Fijne dag liefs ghea, ik ga zo wandelen het is oma dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Plony,ze zijn hetzelfde, maar toch weer verschillend. Ik denk dat deze zo verkocht zullen zijn.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige vintage creaties Plony!
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello Plony...i love your beautiful blog and oh - how beautiful tag you have made. May I borrow the idea???

    greetings
    TanjaS

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende boeken leggers Plony een lust voor het ook, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het scrap cards challenge blog.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje