Kerst.....


Ja ja, jullie lezen het goed.....KERST.
Ik kom mijn 2e kaartje showen van vandaag,  helemaal in de lijn der verwachtingen hè Wilma, hihihi en ditmaal heb ik een kerstkaartje gemaakt aan de hand van een sketch bij http://christmaschallenges.blogspot.com/ .
Beetje vreemd om een kerstkaartje te maken, aan de andere kant is het ook wel slim want ik red het nooit aan het einde van het jaar om er genoeg af te hebben dus dit christmas-challenges-blog is een leuke stok achter de deur om regelmatig een kerstkaartje te maken.
Als je bezig bent met een kerstkaartje is het toch ook wel weer superleuk om te doen en een kaartje is een kaartje hoor.......

Oké....daar komt ie dan weer......


Ik ben wel tevreden........

Doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Liefs Plony.

Reacties

  1. Hallo Plony,
    Heeeeeeeeel verstandig hoor, dat doe ik ook...
    Supermooie kaart, prachtig ingekleurd en alles past weer perfect bij elkaar..
    Mijn complimenten...

    Fijne avond, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kerstkaart Plony!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Blauw is mijn lievelingskleur en zo zie je maar dat een kerstkaart niet altijd rood met groen hoeft te zijn. Ik vind het een schatje. Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Plony leuke sketch was het om te maken hè en zo blijven we maar door knutselen wat moet je anders met dat sombere weer.Maar morgen schijnt er een oranje zon Beatrix heeft daar altijd geluk mee nou wijfie nog veel freubel plezier liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou tevreden mag je zeker zijn met deze en je voorlaatste creatie ze zijn allebei heel erg mooi.
    Bij dit kaartje heb je ook prachtig kant gebruikt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Plony, leuk is dat sneeuw toch.
    Ik ben er helemaal weg van.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Plony, het is een prachtig kaartje geworden, zelf maak ik ook heel het jaar door kerstkaarten omdat ik het anders nooit red! Ik heb een paar posten teruggelezen en vind je vintagekaart van de vorige post 'springtime' gewoonweg prachtig!
    Je hebt misschien gezien dat ik me heb aangemeld met mijn andere account want om de één of andere reden krijg ik niet altijd melding van je nieuwe posten en ik hoop van nu wel :)))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig wat maak je toch steeds mooie kaarten ik vind dit echt een snoepje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kerstkaartje Plony, de kleuren zijn prachtig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww Plony wat een prachtig winters kaartje, ook je kaartje uit de vorige post is heel erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Wat een prachtig kerstkaartje, ik houd wel van blauw, je vorige kaartje is ook erg mooi, ik kan je gewoon niet bijhouden.

    ps de workshop met de flexmarkers was super leuk en erg leerzaam.

    Fijne koninginnedag
    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony
    ik heb even weer bij al die schitterende kaarten van jou gekeken mooi hoor ik heb op jou 10 punten gegeven op jou opa en oma kaart die heb je ook zo mooi gemaakt!!!
    Lieve Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whaaaaaaaaa meid kerst?? pfff niet hoor lol hihihi
    maar ik moet zeggen wat is ze leuk !!!
    wat een scheetje van een kaartje
    Die mag wel bij mij op de mat vallen lol
    Liefs,ans xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag zeker tevreden zijn, het is een prachtige kaart geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony,
    Wel tevreden? Ik vind het een GEWELDIG en FRIS kerstkaartje.....SUPER.
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma
    PS Heb je nog tijd over voor een 3de kaartje ☺☺☺?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.............hahaha Leuke kaart en mooi dat blauw / wit / zilver

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is geweldig geworden, dus je bent toch om leuk he kerst in april
    ik zet altijd kerstmuziek op dopjes in mijn oren en het is voor mij kerst werkt geweldig.
    Groetjes ghea ps nog gefeliciteerd met je derde plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is geweldig geworden, dus je bent toch om leuk he kerst in april
    ik zet altijd kerstmuziek op dopjes in mijn oren en het is voor mij kerst werkt geweldig.
    Groetjes ghea ps nog gefeliciteerd met je derde plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige blauwe kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi hoor,

    je kan idd niet vroeg genoeg beginnen als je er een aantal wil maken voor kerst.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi kaartje Plony, helemaal top. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, dat is een mooie kaart, Plony.
    Tilda is prachtig gekleurd en ik vind de hoekornamenten super. Bedankt voor je deelname bij Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje!
    Gaaf zo in dat blauw!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Supergaaf kaartje! Leuk dat je meedoet met de CCWS challenge!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje