kleine kadootjes.....

Hoi, het is al laat dus ik doe weer heeeeeeeeel zachtjes om niemand wakker te maken.......

Eerst wil ik even zeggen dat ik random-winnaar ben geworden bij Forever friends en......ik heb geen idee wat ik heb gewonnen, hihihi. Dat wordt dus VERRASSINGGGGGG!
Altijd leuk om iets te winnen toch???

Dan ga ik jullie wat kleine kadootjes laten zien die ik gemaakt heb......natuurlijk voor de braderie.

Een houten keukenlepel of hoe je het ook wilt noemen.....


en dan heb ik  nog weer een paar memoblokjes gepimpt, superleuk ook om te doen....


Mijn mannetje is net thuis dus ik ga nu nog even wat drinken en dan gaan ook wij ons bed opzoeken.....welterustennnnnnnnnnn.
Liefs Plony.

Reacties

  1. Hoi Plony je zit echt nooit stil he,wijfie gefeliciterd met je prijs altijd leuk toch om iets te winnen.Wat zal jij goeie zaken doen met de komende braderie alle creaties die je ons laat zien zijn heel apart en schitterend gemaakt,waar haal je al je inspiratie vandaan ik vind het super om het allemaal te mogen bewonderen slaap lekker liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Gefeliciteerd met je prijs.
    Je creaties zijn héél leuk geworden.
    Je moet maar op het idee komen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony

    Gefeliciteerd met je prijs. Wat een leuke memoblokjes, volgens mij ben je zo uitverkocht op de braderie want wie wil dit nu niet hebben.
    Je vorige kaartje is ook erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen lekker geslapen je ben weeral nieuwe ideen aan het uitdokteren zeker,nou deze creaties zijn weer super zeg,ik denk dat ze jou wel twee kramen kunnen geven zoveel moois je heb.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs Plony en je creaties zijn ook weer schitterend.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lag al op Ă©Ă©n oor, hoor :)
    Leuk joh, je prijsje! Je cadeau-ideetjes zijn ook erg leuk geworden! Vind de memo blokjes vooral erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Voorlopig nog geen welterusten maar eerst nog goedemorgen ☺☺☺
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en je zult er geheid iets moois mee weten te maken want je bent ook al GROOT in het klein ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemig Plony wat voor voedingssuplementen slik je!! hahaha...
    Je bent niet bij te houden.
    Maar wat een gave dingen heb je gemaakt. En nu onder de brievenbus zitten wachten op je prijs, kan je onder tussen weer nieuwe ideetjes uitbroeien waar wij weer van genieten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs, en wat een leuke memoblokjes erg lief, ook
    de lepel is erg leuk gepimpt klasse
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijsje Plony!
    Wat een super leuke creaties heb je weer gemaakt zeg
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de gewonnen prijs, spannend he! Je laat ons toch ook weten wat je gewonnen hebt? Hihi.
    Je hebt weer prachtige dingen gemaakt, dat komt vast zeker goed op de braderie.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs!!! en wat een leuke dingetjes heb je weer gemaakt!!! Vooral de kleuren van de memoblokjes vind ik super!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh wat een keigave kadootjes !! schitterend Plony !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje