pimp een tasje...

Hoi hoi, daar ben ik weer..........
Ik ben volop bezig om dingetjes te maken voor de braderie in Lekkerkerk en dacht dat de opdracht bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ wel prima in mijn straatje pastte. Pimp een tasje.......dat heb ik dus gedaan. Altijd leuk zo'n tasje en aangezien de braderie een dag voor moederdag is zijn leuke tasjes voor een klein moederdagkadootje altijd welkom.

Dit is wat ik er van gemaakt heb......

eerst de voorkant...



en dan natuurlijk de achterkant, ook die is niet vergeten......


Doeidoeiiiiiii en geniet nog even van de zondag!!!!!!!
Liefs Plony.

Reacties

  1. Het is weer een echte "Plony"-Creatie. Ik vind hem helemaal geweldig! Ik denk dat je zo uitverkocht bent met al die schitterende dingen :) Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Plony
    wat een super mooi tasje, prachtig zo met die vlinders.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit . . . kun je dit soort tasjes zo ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Plony,
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een toppertje hoor Plony zonde om al die mooie creaties te gaan verkopen,maar aan de andere kant kan je weer fijn allemaal nieuwe dingen maken enne jij bent zo goed!!! Gaat het een beetje? ik moet wel veel aan je denken Hoor!! liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die dingen voor de markt.
    Je heb het er maar druk mee,gezellig.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Plonie.ik denk dat die tasjes het inderdaad goed doen met moederdag.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooi tasje Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe gaat het nu met je Plony? In ieder geval ben je lekker aan de freubel en je kraam zal zo uitverkocht zijn met al die prachtige freubels:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig tasje Plony, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei oei oei wat mooi!!! Heel chique hoor!!! Ik zou daar maar een aardige voorraad van maken en als je dan toch bezig bent....de boekenlegger hieronder is ook schitterend!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh... ook dit is weer een Prachtige creatie Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer mooi gedaan! Ik denk dat je nog wel even mag doorgaan want zo'n mooie creaties gaan verkopen als zoete broodjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is echt een leuk tasje!!!!
    Ze zijn ook zo super om te maken he!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je "spulletjes" maakt voor de markt in Lekkerkerk..echt heel mooi. Ik hoop dat he veel leuke bezoekers/ kopers krijgt!!
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat Lekkerkerk zo'n eind bij mij uit de buurt ligt, ik zie zo veel leuke dingen! Je tasje is ook weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan het hier niet bijhouden daar jij met zoveel regelmaat je creaties te pronk zet,ook dit is weer erg mooi,prachtige kleurtjes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauzers, wat keigaaf Plony !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt prachtig gemaakt Plony!
    Bedankt voor het meedoen met de Scrap-Cards Challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een bjoetie zowel de voor als de achterkant, het is helemaal jou ding.
    Fijne avond Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje