Springtime.......



Welcome dear Spring
I've been waiting for You..............

Een kaartje  waarmee ik mee wil doen bij 2 challenges en wel  bij:

http://mariannedesign.blogspot.com/     : Lentekaart
en bij
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/  : voorjaar (dit is mijn 2e inzending)

Dit is weer een kaartje in vintage-uitvoering en ik denk wel dat ie best geslaagd is.
Ik vond het in ieder geval weer heerlijk om te maken en ik kreeg er zelfs een beetje voorjaarsgevoel bij, jammer dat ze dat buiten nog niet mee hebben gekregen maar........er komt verandering als het goed is. Duimen maar!



Fijne avond allemaal!!!!!!!



Reacties

  1. Hallo Plony,
    Wat een bjoetie weer echt.. prachtig, grappig dat opgerolde hoekje waar die mooie hoek te zien is en dan dat roosjesband er op...
    WOW niet te vergeten het plaatje..dus helemaal TOP is ie weer... en is Ayden nog steedsom op te vreten(knuffelen mag ook).
    Nog een fijne avond, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo, Plony, wat een schitterende kaart is dit. Echt super.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is zeker geslaagd Plony. Prachtig gewoon.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie vintage kaart, ik vind hem weer goed geslaagd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,wat een lieve nostalgische kaart is dit,leuk idee die opgerolde hoek waar dat malletje weer onderuit piept.Laat die lente maar komen!!Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Plony!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje. Dit is weer een echte Plony-creatie! SUPER! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry Plony weer een latertje ik heb de héle dag gefreubeld met Cindy en ben net thuis en dan nog even bloggen hè je weet het toch ik wil ook graag iedereen laten weten hoe ik de creaties vind en die van jou jaaaaaa super liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi ,

    Je kaartje is weer schitterend.
    Ik moet gauw bij je langs komen want die hoek is toch wel erg mooi.Ik heb spijt dat ik hem niet gekocht heb hihihihih.

    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Duimen draaien hier, ik vind het keigaaf iig ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, echt jouw ding hé?! Ik vind het zo mooi hoe je die hoek hebt verwerkt, erg leuk idee!

    Bedankt dat je weer meedoet met de challenge van AnMaCReatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    je hebt weer een leuk vintage kaartje gemaakt.

    Fijn dat je met deze mooie creatie meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, wat een prachtige creatie is dit weer. Gezellig dat je nog een keer meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    Gezellig dat je nog een meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje