Think pink......

En de laatste voor vandaag, alhoewel......het is inmiddels alweer een nieuwe dag.
Ik heb een meisjes uitvoering van de hanger gemaakt en deze wil ik mee laten doen bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.com/ waar de challenge is : think pink.

Het weekend is weer voorbij en ik heb deze zondag bijzonder goed gebruikt om wat aan mijn voorraad toe te voegen voor de braderie. Ik kreeg de vraag of ik voor mezelf sta op de braderie en dat is inderdaad zo. Samen met mijn zus en diverse vriendinnen bezetten wij diverse kramen en het is altijd een feestje om aanwezig te zijn in Lekkerkerk op de moederdagbraderie, zaterdag vóór moederdag.

Voor nu hoop ik dat jullie allemaal weer lekker in dromenland zijn en misschien tot morgen.......
Liefs van Plony.

Reacties

  1. Prachtig, je maakt hele mooie dingen voor de braderie, apart he?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer geweldig bezig!!
    En tot zo laat eh... vroeg!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Plony en veel succes.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit ook weer leuk gemaakt.
    Ik hoop dat je veel verkoopt.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige hangers heb je gemaakt Plony. Je gaat als een speer.
    Fijne dag gewenst.
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh wat een lieffie ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suc6 met de braderie, hier ga je in ieder geval hoge ogen mee gooien!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meid, wat heb je een schitterende creaties en kaart gemaakt!! Ik ben snel maar jij bent nog sneller dan overtoom..;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony

    Wat mooi is je hanger, je werkt wel snel zeg. Kan je al wat beter slapen?

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij gaat als een speer
    deze meisjes variant is ook erg mooi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief hoor , de meisjes-variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat je je kraampje wel leeg verkoopt met al die mooie spulletje die je ons laat zien. Dit is ook weer schattig,ben benieuwd wat er verder nog voorbij komt. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een hanger Plony...de forever friends beertjes zijn ook zo lief...
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook heel mooi Plony, kom jij wel aan slapen toe?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook heel leuk geworden, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige hanger Plony, ook die jongensvariant is heel leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie hangers heb je gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony.
    bedankt voor al je berichtjes.
    Ik wil jouw een compliment maken voor al je mooie creaties op jouw blog.
    Groetjes Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk Plony wat je nu allemaal weer gefabriceerd hebt.Ik vind m.n. het dienblad met "nostalgische"spulletjes om van te watertanden.Heeel moo gedaan.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creaties weer Plony en wat is dit een scheetje!! Superzzzzz zo met die bloemetjes!!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi je maakt schitterende creaties
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Oma Plony,
    Ben je al gewend aan je ere-titel?
    Wat heb je 2 leuke babyhangers gemaakt en alle andere spulletjes, die je laat zien...
    Helaas is het voor mij te ver naar Lekkerkerk ... maar anders...

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Absolutely adorable... its beautiful. Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS Think Pink Challenge. Good Luck. Diane (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje