weer aan de slag......

Hallo allemaal........ik wil beginnen met mijn dankbaarheid uit te spreken voor de vele berichtjes waarin jullie, óók nu weer, laten blijken mee te leven met de dingen die in mijn leven afspelen en die mijn doen en laten op dit moment beïnvloeden.....uiteraard, haha.
Ongelofelijk lief en ik word er gewoon stil van!!!!!
Ik voel mij een soort van schuldig dat ik jullie blogs even heb gelaten voor wat het is en dat geldt ook voor de mooie creaties die mijn HJ-maatjes hebben gemaakt maar ik ga mijn neus vanaf morgen weer laten zien alléén weet ik niet of ik een poging ga doen om alles nog weer in te halen of dat ik de draad weer oppak vanaf morgen........in ieder geval doe ik weer mijn best om zoveel mogelijk van al het moois ook écht te bewonderen.

Ik heb al wél een kaartje om te showen want die is natuurlijk trouw blijven wachten tot deze nieuwbakken  oma de laatste hand aan hem/haar ging leggen.
Het is een kaartje aan de hand van een sketch van http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/


en natuurlijk moesten daarvoor de potloden weer eens tevoorschijn worden gehaald.
Ik blijf het toch heerlijk vinden om met de potloden te kleuren dus jullie zullen dat nog zéker vaker voorbij zien komen.

Dit is mijn kaartje geworden en ik geef jullie allemaal nog even een dikke knuffel en wens jullie SWEET DREAMS!!!!!!!!!!
Heel veel liefs van Plony.


Reacties

  1. Mooi mooi mooie kaart Plony en slaap lekker Oma en Opa gaaf hè een kleinzoon wat een rijk bezit. Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo lekker heel de dag aan het knuffelen geweest met je kleinzoon?
    hihi lekker hoor!
    en dan in de nacht weer aan de hobby, dat je je gedachten erbij weet te houden is mij een raadsel, maar vind het heel knap! Dit is weer een leukerdje zeg!!
    mooi gekleurd!
    fijne zondag en tot gauw!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Plony en het geeft niets dat je ons door de geboorte van je kleinkind even vergeet. Geniet er maar van, is veel belangrijker.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,nieuwbakken oma!!! Oh ik zag het net pas, wat een scheetje van een kleinzoon meid, zooooo lief.
    Dat snoetje is om op te eten en zijn naam, mooi zeg!
    Lekker van genieten Plony, meer rijkdom kan een mens niet hebben hoor:)))
    Wat heb je ook weer een mooi kaartje gemaakt, ik zie de magnoliaatjes nog steeds het liefst met potlood gekleurt.
    Fijne zondag en geef Ayden een dikke knuffel van me xxx
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plonie gefeliciteerd met je kleinzoon.Las het net pas.Wat een rijk bezit he. Geniet er maar lekker van. Trouwens je kaart is erg mooi geworden.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaartje heb je toch weer gemaakt, vind het super mooi.
    geniet van je zondag!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer Plony en lekker aan het geniet van alles wat met baby te maken heeft haha, wij mogen weer in Augustus,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    Wat is het toch een mooi jongetje,die Ayden echt een schatje.. en natuurlijk je supermooie kaart, mooie kleurtjes en heeeel mooi ingekleurd...mijn complimenten..
    Fijne dag, geniet van je kleine ventje... liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een kaart, Plony! Leuk dat juteachtige spul erachter!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schat van een kaart, Plony! Leuk dat juteachtige spul erachter!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Wat ruiken babietjes lekker he? Geniet er maar van hoor.
    En je kaart is prachtig geworden Plony.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaartje weer prachtig Plony.
    Lijkt me heerlijk zo'n kleinzoon, maar hier lijkt het nog zover weg.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony,

    Dat maakt toch allemaal niets uit hoor soms zijn er gewoon belangrijkere en zeer zekers in jouw geval mooiere dingen om je mee bezig te houden.
    Geniet er gewoon lekker van het is je gegund hoor

    Liefs Cindy

    en het ziet er schitterend uit je nieuwe creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hahaha voel je zeker niet schuldig hoor, geniet lekker van de kleine man.

    je kaartje is weer toppie succes met de challenge

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een schattige Tilda! Leuk met de jute! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ook dit is weer een Schitterende kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wat een keigave uitwerking van de schets Plony ! Mooi ingekleurd, het is idd keileuk dat kleuren met potloden. Wat leuk dat je meedoet bij Derwents& Prisma's !! Heel veel succes ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit nu let ik even niet op zijn ze ook oma en opa geworden SUPER nou van harte gefeliciteerd natuurlijk ook voor Arie, wat een prachtige kleinzoon en wat een mooie naam heeft hij. Feliciteer je zoon en schoondochter met dit prachtige kunstwerkje TOPPIE hoor.
    En uhhhhhhhhh je kaart is ook super mooi geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart bedankt voor je deelanem bij derwent en prismas

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje