Easelkaart.....


Hallo allemaal op deze niet-meer-zo-warme dinsdag.....

lekker weer vandaag om in huis eens even lekker op te ruimen en daarna ben ik verder gegaan met een kaartje waar ik gisteravond nog aan was begonnen.
Ik heb me nog een keer gewaagd aan een afdrukje van Sureya en dit keer heb ik ingekleurd met derwentpotloden om mee te kunnen doen aan de challenge bij http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/  . De opdracht is : easelkaart .
Ik ben niet zo tevreden ditmaal als over mijn vorige afdrukje want de plaatjes van Sureya hebben heel veel dunne lijntjes die met de potloden moeilijk zijn in te kleuren. Ik heb er in ieder geval mijn best weer op gedaan dus dit moet het tóch maar worden.


Een easelkaart met veel kant, bloemen en plakpareltjes, ik houd er wel van.

Nog even de bloementoef apart op de foto :

en dan wens ik jullie allemaal een hele fijne avond.
Lieve groetjes van PLONY.


Reacties

  1. Je kaart is super mooi,prachtige details en kleur.
    Ook ik vind je vorige afdrukje mooier ingekleurd,bij deze vind ik het haar wat te egaal en de jurk wat te licht.
    Maar zo heeft ieder een smaak de ene houd van zoet en de ander van zuur.
    Al bij al doe ik het je vast niet na.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart Plony en wat leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony, ondanks je zelf niet zo tevreden bent over het inkleuren vind ik het toch een super mooie easel kaart geworden, je hebt heel mooi papier gekozen en ook het kant staat er schitterend bij, de bloemetjes maken het geheel af, super!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie en lieve easel kaart Plony:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony, ik denk dat je te kritisch bent voor jezelf, ik vind het kaartje prachtig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Plony, mooie details.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer zo'n geweldige kaart Plony.
    Leuke plaatjes hé, ik heb ze ook op computer opgeslagen, maar nog niet gebruikt. Ik zal er me ook eens ééntje uitkiezen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel luk gedaan Plony, ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem geweldig hoor Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony.
    Je heb weer je best gedaan,prachtig.

    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze mooi hoor Plony! Die bloemen staan er prachtig bij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    Jij hebt de laatste dagen zeker niet stilgezeten. Hier ook veel van het mooie weer genoten dus niet zo veel op de pc geweest maar ik heb net al je creaties mogen bewonderen en ze zijn stuk voor stuk prachtig hoor.
    Deze is toch wel een beetje favoriet hier (maar dat komt vooral door de kleurtjes, het model en het hele mooie afdrukje!)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart weer Plony! Mooi met het kant.
    Jammer dat het weer veel minder wordt... Eind van de week nog maar ca. 12 graden....brrr...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart met een leuke afbeelding en wat een prachtige kant! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend weer Plony!! Dat kant en dan die bloementoef.....wow!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gemaakt hoor Plony, ik vind de afdrukjes ook schitterend heb er ook een heel stel opgeslagen maar ze zijn wel heel gedetailleerd, heb het nog niet geprobeerd, maar dat gaat vast nog gebeuren.
    gr., Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie easelkaart, leuk afdrukje, prachtig kant en mooie bloemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    ..even een late reactie van mij..,
    hele mooie easelkaart, mooi papier,prachtig kant en toppie afwerking , mooi geheel weer en ook het afdrukje, ziet er schattig uit..
    Ik heb een zieke in huis en nu ligt mijn kaarten maken even helemaal stil... maar komt wel weer.
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauuuw wat een super mooie
    kaartjes heb je weer gemaakt

    gr hety

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is meestal zo dat je zelf niet altijd tevreden bent. Meestal zie je zelf wat je nog anders had kunnen doen.
    De kaartjes die je maakt zien er prachtig uit. Ook al vind je zelf dat het kleuren nog beter kan.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al ben je zelf niet zo tevreden, ik vind hem super. Gave Digi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het lijkt wel afgesproken, maar Cindy kan vlugger typen dan ik,,,, sorry ik ben maar een tobberd je kaart is weer geweldig Plony en het is zeker een moeilijke digi om te kleuren maar hij is weer prachtig hoor wijfie je hebt hem supers gekleurd liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaarten heb jij gemaakt Plony!!
    Hele mooie afdrukjes en hèèl mooi ingekleurd!!
    Lieve groetjes en geniet nog van het mooie weer.
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je een leuke easelkaart gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het Derwent/Prismablog!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een prachtige easelcard niks mis mee, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige easelkaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje