embossen.......

Halloooooooo........

nog steeds hoestend en snotterend maar gesterkt door jullie lieve berichtjes, ben ik maar gewoon lekker verder aan de gang  gegaan met een kerstkaartje.
Ik wil meedoen met de challenge bij Winter Wonderland maarrrrrrr..........
het is niet erg mijn ding, hihihi.
Ze willen een kaartje zien met embossen maar het embossen moet dan ook wel duidelijk het belangrijkste deel van je kaart zijn ennnnnn.............dan kan ik mijn ei niet meer kwijt, haha.
Ik wil er dan van alles en nog wat bij gaan plakken maar dan verdwijnt het embossen achter mijn frutsels en dat mag dus NIET.
Een kaartje dus waarvan ik denk........neeeeeee..........maar ik ga hem er toch bijzetten want zo eigenwijs ben ik dan wel weer, hihihi.
Géén Plony kaartje dus , ik weet het hoor!!!!!!

Ik ben benieuwd wat jullie gaan zeggen maar ik voel hem al aankomen..........hahahahahaha.

Lieve groetjes , Plony.

Reacties

  1. Wat een schatje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel herkenbaar hoor hihihi
    ik wil mijn kaartje ook altijd volplakken met bloemen en frutsels, al kon je, je ei niet helemaal kwijt op dit kaartje, je heb er toch iets moois van weten te maken.
    Succes Met de Challenge

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    is toch een heel mooi kaartje geworden!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart weer geweldig goed gelukt hoor Plony en het embossen is je goed af gegaan ik vind het een schatje liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel lief leuk kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja dat valt niet mee he plony, maar ondanks dat is het toch een prachtige kaart geworden, en je weet het nooit. Denk nog maar even aan de kaart die je laatst ook niet
    had geplaatst, maar toch won.
    Sterkte hoor, hoop dat je gauw weer opknapt doeiiii doeiii Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen echte Plony kaart, maar toch ook wel een hele mooie.
    Zo zie je maar dat je nog meer kan dan je denkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch vind ik hem super hoor Plony! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh gorgeous embossing and a lovely creation, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card Plony - really made me smile.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje