Friends fill your life with smiles........


Hoiiiiiiiii.....

ik had al zo'n idee dat ik nog een kaartje ging posten vandaag.
Ik liep al dagen te broeden wat ik ging doen met de challenge bij http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/  . De opdracht daar is nl. zwart/wit en 1 andere kleur. Persoonlijk heb ik wat moeite met zwart/witte kaarten maar die ene andere kleur brengt er toch wel wat extra's aan waardoor het niet zo hard lijkt.

Weer heeeeeel iets anders dus, haha, ik heb er weer van genoten.

Lieve groetjes weer allemaal en voor zometeen......slaap lekker!




Reacties

  1. Zoals vanouds prachtig Plony, schitterend ingekleurd het is weer een super kaart lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony, Je kaart is super.Het blijven schattige stempels he die meisjes. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony

    Ik vind hem schitterend, wat een lief plaatje is dit.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat heb je weer schitterende
    kaartjes gemaakt een lust om naar te
    kijken. En bedankt voor je lieve woorden
    op mijn blog. Ik vind het ook leuk om zo
    nog contact te houden.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is toch wel heel mooi geworden, lief kaartje hoor! De 2 andere kaarten van vandaag zijn ook weer leuk geworden!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww wat een schitterend kaartje Plony.
    Lief meisje dat je prachtige heb ingekleurd.
    En bovendien ook nog eens een leuk model kaart.
    Echt een plaatje van een kaartje.


    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig in deze combinatie, mooi ingekleurd, vind het een toppertje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie weer plony, mooie stempel. heb ik ook maar weet nooit zo goed wat ik er mee moet, maar jou uitwerking ervan is geweldig

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is zeker een moeilijke opdracht maar zo als altijd is het je weer gelukt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefje is dit.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit Plony
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een Schitterende kaart, Plony! Geweldig!! Leuk idee om zo een kaart in elkaar te zetten. En het afdrukje is een schatje.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is prachtig Plony, jij bent niet te houden hè!
    Het afdrukje wat je gebruikt hebt is heel erg mooi,
    fijne dinsdag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi in het zwart/wit en die groene kleur
    en een leuk model kaart
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige zwart/wit kaart , Plony. Mooi gecombineerd met dat zacht groen/blauw. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem super, Plony! Mooie vorm en wat een leuk papier in combinatie met het lieve meisje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhhh wat een plaatje Plony!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoooooo schattiggg!! Mooi gedaan hoor met groen. Heel stijlvol. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooh Plony, wat mooi, die Sugar Nellie stempel is prachtig ingekleurd en dan die combinatie met het zachte groen?? of blauw/groen... super...
    Prachtig model kaart ook..

    Lieve groetjes Ans, en .. is het ook heet bij jullie??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Plony je bent wel goed geslaagd in je zwart/wit kaartje.
    'k Vind het wel mooi zo dat je de kleur die erbij komt niet opvallend hebt genomen.
    Prachtig gedaan en ook het modelletje vind ik wel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Plony,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Super je papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje Plony, een leuk model en de kleurencombi is ook super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje, en wat een leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een leuk model. Heel mooi gedaan in deze kleuren. En ze blijven mooi deze snoetjes.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke stempel, zo lief en mooi ingekleurd. Een prachtige kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Plony,
    Even gekeken wat je zoal gemaakt hebt de laatste dagen. Wat een verschil aan kaarten.
    Mooi, de laatste met dat kinderkopje is prachtig. Vintage vind ik ook erg leuk, daar wil ik ook iets mee gaan doen. Soms zie je gewoon te veel.....
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is je weer gelukt, het een prachtige creatie geworden, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja wat een schatje is het geworden
    Fijne avond Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooohhhh wat een prachtig kaartje zeg, schitterend!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card, so sweet and pretty.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje