Knitting granny.....



Ik heb me vanmiddag in mijn hobbykamer verschanst met een berg papieren zakdoekjes , keelsnoepjes , keelspray.......enz.
Ik heb een kaartje gemaakt nav de sketch van Jannie op het blog van het Hobbyjournaal .



best een pittige sketch en ik heb geprobeerd daar mijn eigen draai aan te geven en toch de sketch te volgen.

Dit is wat het is geworden :


Het mini-breiwerkje heeft me wel een paar kapotte vingertopjes bezorgd, hihihi.....wát een gepriegel maar wel grappig denk ik.
Nu is het de bedoeling dat ik de kaart ga opsturen naar Het Hobbyjournaal, wel jammer eigenlijk maar ze willen het zo dus vooruit dan maar.

Fijne avond allemaal en een heel fijn weekend.
Liefs PLONY.

Reacties

  1. Super leuk kaartje Plony, leuk zo met het kleine breiwerkje, pffff...het is idd een lastige sketch, wat een hoop details zitten erin

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    Ik zag de titel van je kaartje staan en ik dacht slaat dit op het kaartje of op Plony zelf!
    Maar het is weer een prachtig kaartje geworden...zoals we van je gewend zijn.

    Fijn weekend,

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is super Plony! Dat kleine breiwerkje is een héél leuk detail!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaartje is leuk geworden zeg! Is ook een heel moeilijke sketch.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart geweldig.
    En beterschap met je verkoudheid.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Plony, super dat kleine breiwerkje!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,

    Mooi hoor... je knitting granny.
    moeilijke sketch en een hele mooie kaart gemaakt..
    Gat het weer een beetje of nog aan de snotter??

    Fijne avond,groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super Plony, en idd erg leuk met dat breiwerkje, beterschap verder.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,wat een gedetailleerde sketch en wat heb je hem mooi ingevuld!Leuk met dat breiwerkje,brei voor jezelf meteen een sjaaltje voor de verkoudheid,hihi.Groetjes en beterschap,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    Whooo dat heb je goed gedaan zeg ik vind het een super kaart ik vind vooral dat breiwerkje geweldig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je die sketch heel mooi uitgewerkt.
    Erg leuk met dat mini breiwerkje.
    Ik denk dat wanneer die van 't Hobbyjournaal je enveloppe openmaken zich ook wel eens in hun vingertjes kunnen prikken. Zijn het speldenkoppen?
    Ik heb zo'n breiwerkje ook al eens verwerkt in een kaart, maar dan met tandenstokers en op het uiteinde een pareltje erop.
    Een geweldige kaart Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! En dan jou kaartje. Wat ontzettend leuk het breiwerkje! Echt supers! En de vingertjes genezen wel weer, hihi. Ik vind het ook een hele moeilijke sketch, dus ik waag me er niet aan.
    Jij ook succes met de challenge!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony

    Dit is idd een pittige sketch maar daar draai jij je hand niet voor om, zelfs niet als je ziek bent. Ik vind het weer een superkaartje en geweldig met het breiwerkje.
    Ik heb het compliment doorgegeven aan mijn man en hij bedankt je daarvoor, hij moest enorm lachen dat iedereen nu de tuinset wil zien. Vanmiddag hebben we hem samen in de white-wash beits gezet, hij heeft zo hard gewerkt - in twee en halve dag is hij klaar, nu volgende week nog schuim en stof kopen en de kussens maken en als hij klaar is dan volgen de foto's.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is weer een heel karwei geweest Plony, maar het is weer een snoepie hoor ondanks dat je niet lekker bent lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ge-wel-dig mooie kaart, Plony. En dat breiwerkje is echt super.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh je bent nog niet beter? Maar je kaart is weer super.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Keigaaf geworden Plony. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. TOPPIE leuk hoor dat breiwerkje erbij, je bent geslaagd het is helemaal jouw ding geworden 10
    Fijne avond gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tsjeempie Plony wat een prachtige kaart, leuk hoor dat breiwerkje


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Plony, je kaart is bij ons binnengekomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje