NKU


Bij het blog van de Nederlandse Kaarten Uitdaging loopt een DT-Call waaraan ik heb besloten mee te doen.  NKU is een heel actief blog met een geweldig designteam en ik zou maar wat graag mijn naam daar bijvoegen . Het leuke van NKU is zéker dat het een echt Nederlands uitdagingenblog is waar ze niet alleen leuke uitdagingen hebben voor ons maar ook voor kinderen . Ook hebben ze inspirerende voorbeelden, interviews met sponsoren en een rubriek "ik geef de pen door aan....", kortom er is altijd wel iets te zien, te lezen of te bewonderen en daarom wil ik graag een kansje wagen om bij het DT-team te komen. Nu maar duimen!!!!!

Er is een schets om te volgen...



en daar heb ik het volgende kaartje van gemaakt.......



Ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!

Lieve groetjes,Plony.

Reacties

  1. hoi plonie wat een mooi kaartje daar gooi je hoge ogen mee maar dat zijn we van jou wel gewend zoveel mooi,s als jij maakt geen wonder dat je zoveel volgers hebt het is een feest om bij jou te kijken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een lief kaartje voor gemaakt!
    Succes met de dt-call.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Plony ik vind het een heuse winnaar. Ik hoop voor jou dat je gekozen wordt!!! Je hebt ook weer zulke prachtige details gebruikt. Ik ga voor je duimen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    '
    Ik heb even de andere ingezonden kaarten bekeken en... je gaat beslist scoren hoor, wat een lief kaartje, schattig met de kant en ook weer heel mooi ingekleurd..
    Mijn complimenten..

    Groetjes en liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, heel mooi gedaan. Succes! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik duim voor je mee hoor Plony, je kaartje is prachtig!
    Fijne hemelvaartdag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Wat heb jij weer prachtige creaties gemaakt deze week!
    De laatste voor de NKU is mooi zeg, rood doet het altijd goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie uitwerking van de sketch heb je gemaakt Plony. Prachtig geheel.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met deze prachtige kaart maak je zeker kans Plony om uitgekozen te worden liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi
    Een mooie kaart is het en ik wens je succes

    grtz Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Succes met je DT call ik ga duimen voor je. Dit is een prachtig kaartje, super ingekleurd ook. Je vorige kaartje is ook erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kooi kaartje Plony, en veel
    suc6!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig! Volgens mij maak je een goede kans....succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oo Plony gaat weer als de brandweer :)
    wat een geweldig lief kaartje is dit geworden!!!!! En duimen ga ik niet doen voor je hoor (dat heb je namelijk gewoon helmaal niet nodig)
    je vorige kaartje was ook al zo lief, je bent weer lekker bezig!
    zo sluit ik mijn avond weer fijn af en ga ik liggen dromen over mooie kaartje en wie weet watik dan morgen tevoorschijn kan toveren.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze is weer super.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,voor mij ben je al een winnaar,ik vind dat je een prachtkaartje hebt gemaakt.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heyy topperrr, gefeliciteerd met je top 3 bij onze challenge:) Leuk hey?

    Je kaartje hierboven is ook gigaleuk zeg. Die stempel is zoo cute. Van mij mag je winnen hoor en in het Design Team. Vertel ze dat maar even ...lol.

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Duimen draaien hier voor je Plony, aan je kaartje zal het niet liggen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    Met dit PRACHTIGE kaartje zou het zomaar kunnen dat jij het over een tijdje als Designer nog drukker gaat krijgen ☺☺☺.
    Liefs Aagje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,

    een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Hele mooie kleurtjes en mooi kant!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er prachtig uit Plony en veel succes met de DT-call

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt leuk met dat lint en dat snoezige strikje die vlindertjes vind ik ook super leuk.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je van deze sketch weer iets moois gemaakt Plony. Het kantje erin verwerkt vind ik schitterend.
    Succes, ik duim dat je erbij bent.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij gaat een goeie kans maken hoor ploontje, met zulke creaties kunnen ze toch niet om je heeeeeeen
    Succes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony
    Je kaartje vind ik erg mooi geworden. Ik vind het erg leuk dat je meedoet met de DT-call.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi kaartje weer Plony.
    Ik wens je veel succes.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je maakt vast een goede kans! Succes met deze mooie inzending.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohh wowwww Plony,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Soms zijn kaarten mooi, soms prachtig en soms zie je echte juweeltjes....
    En dit is er dan weer zo één....
    Geweldig mooi gemaakt Plony!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi gedaan, Plony. Leuke sketch en die heb je prachtig vertaald naar jouw kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Plony,

    Wat een prachtig kaartje de kleurtjes zijn ook schattig.
    Wens je alvast veel succes je maakt mooie kaarten.
    groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de DT-call en veel succes!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heb je een prachtige vrolijke kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de DT call van de NKU.
    Succes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  36. je hebt een super mooie kaart gemaakt :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje