Plony anders.....



Nu ik toch bezig ben niet-Plony kaarten te maken, heb ik er nog maar één gemaakt.
Prima voor in de kaartenbak want ik weet niet hoe het bij jullie is maar Magnolia's verkoop ik heel slecht. Er wordt al heel snel gevonden dat het kinderkaarten zijn of er wordt over gevallen dat ze geen mond hebben...........ik mis hem niet maar ach, wie ben ik.

Ik heb nu de sketch van http://dutchcardlovers.blogspot.com/ erbij  gepakt en daar een kaartje mee gemaakt.
Aan de binnenkant heb ik een digi van Marianne gebruikt, die ze ons zo lief steeds weer van haar blog laat halen. Ik heb er al heel wat in mijn Marianne-mapje.
Aan de buitenkant heb ik geprobeerd de sketch te volgen en ik heb er een 9 cm grote bloem op gemaakt (kant rijgen, o zo leuk), daarop heb ik 2 gekochte bloemen gedaan met een brad.

Dit is de buitenkant van de kaart geworden....


en dit is de binnenkant......


Strak hè voor mijn doen...........
Ik heb er mijn lettertype van plonysbloggie.blogspot.com ook maar bij aangepast, haha.

Fijne avond allemaal!!!!!!!!!!

Reacties

  1. Hoi Plony,
    Jij kent ongetwijfeld het spreekwoord.....verandering van spijs doet eten en dit smaakt toch naar MEER ☺☺☺. Ik vind hem PRACHTIG met al die vlinders.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent niet te stoppen hè wijfie, maar je hebt gelijk hoor laat alles wat in je hoofd zit aan inspiratie er maar uitkomen kunnen wij allemaal genieten van al dat moois liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hou ik van Plony! Ik ben ook geen echte Magnoliafreak en ik heb er maar een paar stempels van maar ik ondervind dat bij sommige stempels ook dat men vindt dat het voor kindjes is, dus maak ik ze ook niet meer zo gauw!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Plony,
    Prachtig kaartje is dit geworden.
    En erg leuk zo je mijn stempel hebt ingekleurd.
    Helemaal te gek.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony, wat een mooie kaart! Ik wilde ook eens een Magnolia kaart maken, maar kreeg gelijk dezelfde reactie als jij, over de mond en te kinderlijk. Zelf vind ik de Magnolia kaarten altijd heel erg leuk.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DE kaart is prachtig.
    Maar bij ons is het ook zo met magnolia.

    Groetjes Tilly,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel strak kaart je plony
    voor jou weer eens heel wat anders
    maar ik vind hem goed gelukt

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt weer Plony, en ik herken de reactie op de Magnolia-kaartjes wel hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige strakke kaart, ook mijn ervaring bij Magnolia is geen poppetjes of kinderkaarten, verkoopt inderdaad niet.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Het is een super leuke kaart geworden. De reactie op de magnolias is is bij ieder verschillend. De een vind het voor kinderen en een ander is er helemaal weg van. Het leuke van zelf kaarten maken is we kunnen fijn varieren....

    Fijn weekend.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg mooi geworden Plony!
    Prachtige bloem heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony je weet het toch altijd geweldig in mekaar te steken. Altijd zo'n leuke uitwerking van een sketch.
    Net zoals je vorige, geen Plony kaart, maar daarom niet minder mooi. Smaken verschillen, dus voor iedereen wat in je kaartendoos.
    Wanneer ik iets met een Magnolia maak krijg ik ook die reacties, dus ik maak ze niet zoveel meer en eigenlijk kan ik ze toch niet helemaal ongelijk geven. Wie zelf kaarten maakt vind Magnolia's wel kunnen of zijn er dol op, maar geen kaartenmaakster, en daar moet je tenslotte toch je kaarten bij kwijt, die houden daar meestal niet van. Klassieke dingen verkopen beter.
    Maak zelf een keuze.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook hier hoor ik vaak dezelfde termen als bij jou. De meesten vinden magnoliakaarten alleen voor kinderen... jammer hoor.
    Wat leuk dat je heel ander soort kaarten hebt gemaakt als anders. Ze zijn prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi strak kaartje Plony,
    ik vind het ook vaak moeilijk om ee less is more kaartje te maken.
    Maar het is je weer prima gelukt.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi
    Het is een mooie kaart geworden

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dit vind ik ook een leuk kaartje! Mooie kleur.... Ik ken dat van de Magnoliaatjes...nit iedereen ziet er wat in ( jammer hè...) Mijn nichtjes van 5 en 9 tekenen altijd als eerste een mondje erop als ze hier bij mij een kaartje komen maken....erg grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi met het vlinderpapier en échte vlinders erop en dan die prachtige bloem als blikvanger! Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, Plony!
    Mag ik je vragen waar je je kaarten verkoopt? Mijn kaartendoos begint al aardig vol te raken en ik heb meer ideeën dan verjaardagen etc in de familie :). Dus verkopen is inderdaad wel een goed idee!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige uitwerking van de schets heb je gemaakt, erg mooi die bloem en het kwastjeslint! En heel leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend papier en keigaaf kaartje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is heel wat anders dan magnolia maar ook deze kaart is een plaatje om te zien. Bij ons in de hobbywinkel verkopen ze niet, maar bij moedershobbypaleis vliegen ze de deur uit. Het is zo verschillend, terwijl in ijmuiden op de workshop bijna altijd een magnolia creatie wordt gemaakt, maar niet gekocht raar he.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie uitwerking van de sketch, mooie bloem geworden. Bedankt voor je deelname aan DCL

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gedaan. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje